VLOŽIT DISKUSNÍ PŘÍSPĚVEK

TRIVIUM - Ascendancy - zpět na článek

Viper Viper | 9.12.2011 01:39

Trey: to nebyl komentář, to byla přímo Marigoldova prorocká recenze, stačí se podívat :) A hle, máme tady letos páté album a velké úspěchy.

Trey | 9.12.2011 00:11

Taky se k Ascendancy (a nejen k ní) rád vracím, pmatuju si že tu byl jeden komentář kde se psalo že za 2 roky už o Trivium neuslyšíme, myslim že Trivium vydali jasnou odpoveď ;)

myšák max myšák max | 8.12.2011 19:27

Rozhodně tato placka minimálně relativizuje pojem "klišé". Album se skvěle, a to i s odstupem času poslouchá, mně osobně vokalista nepřipadá průměrný nebo dokonce podprůměrný, míním, že svůj job zvládá s přehledem. S ohledem na to, že vlastním dg Trivium komplet chápu, že mnozí nad jejich tvorbou rozpačitě kroutí hlavou. Podle momentální nálady se k jednotlivým flákům vždycky a poměrně často rád vracím.

Jakub | Ascendancy | 24.11.2008 14:59

Absolutně vás, co kapelu potápíte, nechápu. Já všechny zmíněné kapely dobře znám, ale Trivium u mě vyhrává na plné čáře. Podle vás neoriginální, podle mě o dost originálnější než velká část jejich kolegů. Pro vás sezónní, Trivium už ale dokázali, že sezónnost pro ně neexistuje - mají čtyři skvělá alba a víc než 700 odehraných koncertů... Pro vás moc vlezlé, pro mě správně hitové. Ale chápu, že hevíkařům nebo naopak deathařům se to nelíbí.
Ascendancy je pro mě nejlepší album od Trivium, hodnotím 9.5/10.

Marigold Marigold | 22.2.2007 14:51

Preciznost TRIVIUM? Aha, kolik kapel jsi z tohoto ranku slyšel, že mě kritizuješ???

orkrist | voloviny | 22.2.2007 14:47

tento prispevok mi pride dost divny. Podla mojho nazoru je AScedancy najlepsi album aky TRIVIUM vydali. Dobre skombinovane brucanie s cistym vokalom ktory je dostatocne cisty neviem ako si prisiel na to ze cisty vokal nieje isty ked pri nahravani sa uz dneska da urobit aj s hlasom nemehla bozi zazrak. Pride mi to ako taky pseudopukus o odborny rozbor, ktory nedokazez urobit. Trivium tymto albumom urcite netrafili len modnu vlnu ale priniesli svojou preciznostou do metalu nieco zaujimave. Tento album je este lepsi ako najnovssi Crusade, pretoze sa tu silou mocou nesnazia ukazat Aha toto vieme R- pages alebo pentatonika nam nerobia problem. V prvom rade mi pride ze na albume objavis vzdy nieco nove a ma ta co inspirovat. Ja osobne ho pocuvam uz od jeho vydania skoro neustale len tot

best | 28.9.2006 00:42

Trivium srovnávat s Metallicou nejde hrajou neo thrash jako tisíce dalších US kapel.Metallica thrash nehraje hraje to co znrovna letí/nové album neo thrash vůbec bych se nečudoval/

Marigold Marigold | 27.9.2006 17:37

Czeko: Co je na TRIVIUM za novinku, když kopírují "těch 10 kapel"? Myslím, že jsou mnohem zajímavější novinky než tyhle stokrát přežvýkané nahrávky pro publicisty Rock Hardu a nekritické fandy metalu...

Rudi Rudi | 27.9.2006 17:37

Podľa prvých ukážok dotiahli výrok "My sme nová METALLICA!" ad absurdum. Ale znie to dobre; viac v recenzii už čoskoro.

Czeko | Trivium - The Crusade (2006) | 27.9.2006 17:33

Myslím, že poslední album The Crusade posadí všechny pochybovače na prdel... viz. http://czeko.wz.cz
Lidi, že vás baví poslouchat furt dokola těch deset kapel a nejste otevření novinkám?

best | 11.3.2006 20:12

Celkem pohodová hudba,škoda že jsou cítit nu-metalové prvky.

WhitePony WhitePony | 2.1.2006 15:11

Já osbně mám rád kapely NWOAHM, ale album od Trivium sem nikdy nedoposlouchal do konce.Je zbytečně dlouhé a příjde mi, že se tam nic moc neděje...a proto mě to po půl hodině přestává bavit.

Ophidian Ophidian | 1.1.2006 22:41

souhlasím s marigoldem :D je pravda, že v magazínu Kerrang! asi musí sedět banda naprostých tupců, nebo se z tohoto plátku stává bravíčko :D není to tak špatná deska, ale spotížemi by se vešla mezi ty "lehce Nadprůměrné"

Marigold Marigold | 1.1.2006 21:25

Hudba je velmi subjektivní záležitost, nicméně pokud skupina subjektů vyhlásí, že TRIVIUM natočili album roku, tak to o nich z objektivního hlediska něco říká a mně se to něco nelíbí...

wickerman wickerman | 1.1.2006 10:35

Chrchel:nikdy som sa nevyjadril ze tvoj nazor je "spatny", mozno sa mylim ja a mozno mame kazdy v niecom pravdu...
kazdopadne, to o tych redaktoroch nebolo myslene stylom ze:"pani redaktori, ti sa vyznaju, vy ostatni ste obycajne husi", chcel som len poukazat na to ze redaktor metaloveho webu ma uz cosi napocuvane a ked tvrdi, ze kapela je neoriginalna, tak asi to ma k comu prirovnavat (ako to koniec koncov aj robi v poslednom prispevku),
V podstate, marigold vo svojej odpovedi vyjadril uplne presne moj nazor, takze nema zmysel aby som v tomto prispevku pokracoval.

metalwarrior metalwarrior | 31.12.2005 19:19

Chrchel : prakticky ve vsem souhlas, prestoze se daji pouzit nejaka objektivni meritka, tak hudba jako celek je hodne subjektivni zalezitosti...

CHRCHEL | 31.12.2005 18:34

to Wickerman:

"redaktor metaloveho webu ma celkom slusny prehlad o tom co sa deje vo svete hudby"

Ano, ale copak je Marigold jediný hudební redaktor na světě?! Takových redaktorů (a obzvláště těch webových) je mraky. A přesto má každý z nich jiný názor. Je v pořádku, že se někdo zotožní s názorem někoho z nich (třeba že ty se ztotožňuješ s názorem Marigolda, uznej ale že druhý to může cítit jinak), ale neznamená to, že těch tisíc ostatních názorů je zcestných a jejich nositelé jsou tupci.
---

"Inak ja som cital zahranicne periodika, napr.slavny anglicky "metal" hammer, kde oznacili slipknot za spasitelov death metalovej hudby, a HIM oznacili za lidrov sucasnej temnej metalovej sceny... "

Uf, takových výroků se dopouští KAŽDÝ metalový (nejen) magazín (nemusíme chodit daleko). Jen u těch největších je to samozřejmě nejvíce vidět.

---

to Marigold:

Z objektivního hlediska neexistuje nejlepší album (roku ani desetiletí). Tyhle žebříčky všeobecně vznikají na základě subjektivního hodnocení více či méně jednotlivců.
Jinak aby album bylo dobré, nemusí její tvůrci být excelentní instrumentalisté, zpěvák nemusí být vynikající, to album nemusí být originální.
Co se týká invence, tak ono už tady většinou všechno bylo. Čím víc toho budeš mít naposloucháno, tím víc se ujistíš, že té "invence" a originality je poskromnu. Záleží to jen na hudebním rozhledu posluchače. Pokud bych se přenesl do vážné hudby, tak tam té invence a originality opravdu mnoho není (pokud nepočítám takzvané "moderní" pojetí) a ani být nemůže. Nejdůležitější tam je: dobrá hudba. Hudba, která tě nějak osloví, zasáhne duši. A tak je to u veškeré hudby.
Ty u hudby něco hledáš ("invenci", instrumentální výkony), někdo u ní hledá něco jiného. Ani jeden ale nebudete mít objektivní pravdu, co je lepší. A tak je to úplně v pořádku. Jen bys neměl být tak zabedněný a zahleděný do sebe a přesvědčený o té své jediné pravdě. Tím, že své subjektivní pohledy (a to ty poznámky o kvalitě hudby jsou) označíš za objektivní, se "pravdou" nestanou.

Marigold Marigold | 31.12.2005 13:18

A ještě k té invenci... je to samozřejmě subjektivní kritérium, ale řekl bych nejobjektivnější ze všech subjektivních :o)) Rozhodně mohu říci, že když kapela smísí severských melodický death s vlivy IRON MAIDEN a hevíku 80. let, je neinvenční, protože to už tady před téměř deseti lety bylo v mnohem lepším a sofistikovanějším podání IN FLAMES (vřele doporučuju k poslechu Wayfaerer z debutu + dvě další alba, která asi všichni beztak známe). Notabene to v současnosti dělají lépe SOILWORK (lepší zpěvák, čitelnější ksicht, vyrovnanější materiál)... Chápu, TRIVIUM jsou mladí, nosí metalová trika a vyhovují požadavkům trhu. Ale to nic nemění na jejich přeceněné nadprůměrnosti.

Marigold Marigold | 31.12.2005 13:11

CHRCHEL: Piš si co chceš, ale pokud redaktoři prestižního magazínu napíší, že COLDPLAY jsou největší kapela všech dob, jsou to u mě zaujatí ignoranti, a to zcela objektivně řečeno. Podobně pokud někdo vyhlásí nejlepší metalovým albem roku záležitost, jako je TRIVIUM, je u mě ignorant úplně stejně objektivně, protože z objektivního hlediska album jako je Ascendancy nemůže být tím nejlepším, co vzniklo v metalovém ranku poněvadž:

a) nejedná se o nic jiného než o trendové přehrávání stokrát slyšeného.
b) kapela instrumentálně nepředstavuje žádný zázrak a zpěvák je vyloženě slabší.

Pod pojmem nejlepší metalové album si představuju něco přínosného a technicky skvělého / ne standardního. Z produkce Andy Sneapa jsem nadšen, ale při vší úctě ta album roku nedělá. Je mi ovšem jasné, že album je natočené pro publikum, které čte časopis Kerrang, čili nevím, proč se tady vlasně hádám, neboť vše je v naprostém pořádku :o)))

Martin L. Martin L. | 31.12.2005 12:39

Po tom kyde o Slipknote som ešte viac presvedčený o tom, že robím dobre, ak britských "metalových publicistov" beriem väčšinou ako zabávačov.