VLOŽIT DISKUSNÍ PŘÍSPĚVEK

NECROPHAGIST - Epitaph - zpět na článek

gorekanec gorekanec | 3.8.2006 00:22

Já jsem z toho alba totálně dojebaný! Ti pánové jsou prostě blázni. A growling na tento způsob mi tam sedí. Tohle opravdu pičovina není !!!! :-)

Rakva Rakva | 1.8.2005 12:21

MageZ: Ja suhlasim tiez, aj napriek tomu, ze bol fetak (alebo vdaka tomu) vsak dokazal stvorit aj hudbu, ktora sa stala nadcasovou a klanaju sa jej dodnes uznavani muzikanti po celkom svete, kdezto Necrophaghist sa naucili akurat hrat rychlo, ale v zasade celkom picovinu (mam na mysli deathmetal).

MageZ | 1.8.2005 11:50

Rakva: suhlasim, Jimi Henrdix bol fetak, neksor troska. Znacna cast produkcie bola mrdka. Kdezto Necrphagist...mhmm. .)

Strap | 1.8.2005 11:14

Problem je v tom ze on ten zpev jaksi zvlada..jestli se ti nelibi je vec jina. S Hendrixem si snad uz delate srandu, s Crimson taky..Vzdyt je to uplne neco jinyho. O kvalitach Necrophagist nazivo jsem se mel moznost se presvedcit a rozhodne je tady recenzovana mnohem vice kapel co by zaslouzili v tomto smeru pochybnosti. Jeste dotaz co by jste tam chteli za zpev??

Rakva Rakva | 1.8.2005 10:36

Napisat, ze Muhammad by sa mohol co i len priblizit Jimmymu Hendixovi je cire zufalstvo chlapce .... Kvalita hudby nezavisi od poctu zahranych not za sekundu. Inak nic proti Necrophaghist.

Ophidian Ophidian | 31.7.2005 11:53

že by to nezvládal se mi zrovna nezdá ;) mě osobně growling na tomhle albu dost bere :) ale jo, já to beru, když tě to nebere a vyžaduješ "práci s hlasem", tak ok. Jen bych ji holt jim tak strašně nevyčítal, protože je to prostě (v tomto případě) docela nemožný ještě hrát s hlasem.

Thorn Thorn | 31.7.2005 01:46

ja len tolko, ze ked to nezvlada, tak necha spev na niekoho ineho, nechcel by ku gitare a growlingu skusit hrat este na bicie a basu naraz?

Ophidian Ophidian | Epitaph | 31.7.2005 01:40

Co se týče hodnocení alba tak hrubě nesouhlasím s recenzí. Kdosi tu mluvil o utopených bicích - ok, kopáky.. sem tam je to tlumenější, ale co se týče growlingu: zaprvé je důležité to umět zahrát naživo, protože, když si s tím hrajete ve studiu, tak to pak bude mrdat naživo, a to není optimální. Co se týče jeho monotonnosti, musím říct, že prostě při té technické složitosti jejich hudby není možné se dokonale soustředit na "práci s hlasem".. Hendrix.. pchá.. proboha, prvně si vemte tempo, v jakým ty vyhrávky Muhammad smaží (270bpm při osminách), přičemž se strašně často tempo mění, stejně jako takty.. kousky jako pětičtvrťovej tak, sedmičtvrťovej, se změnama rytmiky a při té rychlosti ... a teď do toho "práci s hlasem" .. přijde mi, že už se vy, jako recenzenti cítíte jako pánové světa, co můžou zkritizovat téměř vše, co přijde pod ruku bez sebemenší nějaké reflexe na okolnosti. nápady jako že Chuck a Hendrix to dávali... něříkám, že Death není plný vyhrávek.. ale Necro stejně tak, jenže mnohem rychleji, proměnlivěji... ne, tam nějaká posraná práce s hlasem opravdu není možná! Zkuste se kurva nad tím jen zamyslet. Co se týče hraní / nehraní pro lidi.. já zastávám stanovisko, že hrát se má pro sebe a své= potěšení a seberealizaci.. pro lidi hrají skupiny jako LP a podobně, protože ví, že když hudbu prodají, mají peníze.. proto není z jejch hudby nic cítit a je to jen produkt na trhu.. tzn. ne umění. Malíř nemaluje obraz pro lidi, ale pro sebe. A to, že se to někomu líbí, vlastně definuje okruh jeho obdivovatelů.

Septic_Flesh Septic_Flesh | 24.9.2004 22:21

připojuji se tímto a žádám Holy Agra o vyjádření k problematice...

Rudi Rudi | 24.9.2004 13:58

Vzývam HolyAgra, aby sa vyňadril.:o)

Imothep Imothep | 24.9.2004 12:52

Holy Agro by uz mohl pomalu nastoupit, ne ?:o)

Marigold Marigold | 24.9.2004 12:26

Pěkné :o)))

Rudi Rudi | 24.9.2004 12:24

Marigold: Tej pondelkovej recenzie sa neviem dočkať.
Vyberám z nemeckej tlače: "Príbeh infantilnejší ako Snehulienka a Perinbaba dokopy, hudba predvídateľná ako playlist koncertu AC/DC".
Som zvedavý, ktorý z básníkov na MetPoli prekoná tento germánsky odpis najnovšieho snaženia talianskych rytierov.:o)))

Marigold Marigold | 24.9.2004 12:13

Rudi: Ale to je právě důkaz jejich geniality, jsou tak dobří, že to po sobě ani nedokážou zahrát!

Rudi Rudi | 24.9.2004 12:11

"kdyz by to nezvladl na zivo, tak se na to spis vysrat ne?"

Ty si mal robiť poradcu Turillimu a chlapcom z Rhapsody. Z nového albumu vraj môžu na turné zahrať iba zopár kúskov, ostatné sa bez orchestra nedajú.:o)

yarrdesh | 24.9.2004 12:02

na zivo jsem je samozrejme nevidel. da se nejak popsat, co delaji s hlasem? stejne mam pocit, ze to bude stat za starou belu, kdyby se to prevedlo na growling ;) pac jedna z mala veci, co takhle prevedena na growl stoji za to, je IMO hiphopovy a raggajungle frazovani.
k nahrani ve studiu: ehm, kdyz by to nezvladl na zivo, tak se na to spis vysrat ne? kdyz ma muh. k disposici celou kapelu, tak se mu asi tezko bude chtit vracet do casu, kdy to nebyl schopen udelat vsechno na zivo .. coz je ocividne jeho snaha viz koncerty. imo by to bral trosku jako podvod. podivej se na hate eternal - na nahravce maji vic kytar, je to fajn, ale na zivo to hraje rutan sam, a tak to stoji za prd. takhle to smelit studio/skutecnost, to neni myslim moc dobry pristup.

Thorn Thorn | 24.9.2004 07:09

odhliadnuc od faktu, ze si evidentne nevidel crimson nazivo ;) len mala otazka -- aky bol problem nahrat v studiu gitaru a spev oddelene, ked je to 'dokopy' take nezvladnutelne? na koncerte by to uz az tak nevadilo.

yarrdesh | frazovani | 24.9.2004 01:55

jo jasne videl, jsou to socky - preved si hendrixuv zpev na growl a budes mit par vykriku ala oldschool death 80', jako sorry ale naprosta mrdka zpev od tehle starejch vytrzniku, to i ten necro je milionkrat lepsi. nehlede na to, ze hendrix si ten svuj utahanej popik hral na velmi jednoduchej pocet dob, kdyz zpival... krimsni jsou o kousek dal, ale ne o moc ;) demence, zkus si hrat taboracky a zpivat do toho -fajn, ale stejne to celkove bude nuda. zkus si hrat taboraky ve zmenach a v jinejch dobach a udelas mozna pip na zacatku taktu, pokud to nechces primo kopirovat, coz v ty rychlosti ale poradne nejde. takze by sis to musel nejak lomit v hlave a to uz se motas ... hele je to fakt tezky, aby to bylo jako by zpival samotnej clovek, nesvazanej tim, ze zbytek tela hraje nejakej rytmus.

vtip roku, aby vam genitalie podaly vypoved a cizi sperma teklo z usi ;)

Thorn Thorn | 18.9.2004 13:34

WC> inak nabuduce to napis priamo do citatelskeho hodnotenia, nie do komentarov :-)

Whitecorpse Whitecorpse | 18.9.2004 13:28

Konečně to mám, mám naposloucháno, zde je moje hodnocení: O technice se není potřeba bavit-neuvěřitelné výkony všech muzikantů-na tom se shodnem. Na čem už ne: nesouhlasím, že deska má utopené bicí a zpěv. Bicí jsou dle mého názoru naprosto optimální, jsou dobře slyšitelné, ale kdyby byly na vyšší úrovní, nevinikly by tolik ostatní nástroje. Basa je neuvěřitelná, chvílemi se sice ztrácí, ale vzápětí vypluje nahoru v nějaké extrémní vyhrávce. Herr Fimmers jasně ukazuje, že basa nemusí být pouze rytmický, či doprovodný nástroj. Zvuk kytar, obvzláště v sólech, je geniální a vytváří neuvěřitelnou atmosféru. Atmosféra celkově je naprosto dokonalá. Kritika vokálu mi taky nepříjde na místě. Je pravda, že Muhamadův growling se nese pořád v jednom jasném duchu-extrém. Žádné mimořádné vokální výkony se nekonají. Na druhou stranu si tam ani nic jiného představit nedokážu-přímočarý vokál jenom dokresluje atmosféru celého alba. Když bych měl vyzdvihnout nějaký song, tak určitě Only Ash Remains. Vítečná basa, kytarová vyhrávka na začátku, dokonalé riffy a sóla obou kytaristů. Vím, že hodně lidí nebude souhlasit, ale já to chápu. pro někoho, kdo si nehoví v extratechnickém metalu je Thornových 6,5/10 až moc. Já osobně dávám 10/10. Tečka