DYSRHYTHMIA - Coffin of Conviction
Instrumentální progrock převrácený na ruby. Parádní náladová deska plná technických fines s typickým svojským rukopisem Colina Marstona, který na posledních dvou deskách střídá basu s druhou elektrickou kytarou.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
ceska spojka jede dal... vynikajuca doska legendy, ktora ma stale co ponuknut...
-bez slovního hodnocení-
K Midian má toto hodne, hodne ďaleko. Najviac ma štve, že gitary aj bicie sú utopené v tých orchestrálnych čačkách.
-bez slovního hodnocení-
vsetko je tak ako ma byt krasne pocuvanie
Naprosto souhlasím s panem Ivoš155. Za me bych jeste pridal From the Cradle to Enslave 10/10
-bez slovního hodnocení-
Tento album mi proste sadol. COF opat nesklamali. 9/10
Miluju starý CoF,na Vampyre,Dusk,Cruelty a Midian nedám dopustit.Následující alba měli sestupnou tendenci až do naprostých sraček.Na Hammer of the Witches chytla kapela druhý dech a nová alba už jsou bez problému poslouchatelná,sice studená a "bez srdce" ale zase technicky a zvukově perfektní.Minulá fošna mě docela bavila ale u Existence in Futile se bohužel nudím,příjde mi to sterilní a bez nápadů.Ale i tak to pokládám za úspěch,ve srovnání s hrůzami jako bylo Thornography nebo třeba Nymphetamine je to veledílo.
Někteří si zde musí pohonit ego, tak jim to dopřejme :-) . Velmi podprůměrný kus.
Někteří si zde musí pohonit ego, tak jim to dopřejme :-) . Velmi solidní kus.
čiší s toho všechno možný jen ne atmosféra,zahraný je to perfektně ale tím to hasne.Nechápu zdejší chvalozpěvy,mám skoro až pocit že tahle vysoký hodnocení je jen proto protože Ashok a Skaroupka.Absolutně NESROVNATELNY se starýma albama.Nafouknutá bublina.Objektivně tak 5/10 ale když vidím jak je to tady brutálně nadhodnocený tak udělám to samý ale opačně
To jako vážně?Jste se všichni posrali?!Vždyt je to strašný..
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Instrumentální progrock převrácený na ruby. Parádní náladová deska plná technických fines s typickým svojským rukopisem Colina Marstona, který na posledních dvou deskách střídá basu s druhou elektrickou kytarou.
Přiznávám, že je to dle očekávání trochu oříšek. Chybí mi ta hravost starších alb. Tohle je víc komplikované a náročné, než bych si přál, byť další poslechy postupně zvedají tu oponu počáteční nepřístupnosti. Dobrá deska je to určitě, uvidíme jak moc.
Norský instrumentální prog metal, který využívá djentové manýry, přesto se neutápí v této stylové kaši. Silně vystupující basové linky "tvrdí" výraz a rezonují s kytarovými vyhrávkami. Sóluje se hodně často, takže trochu exhibice. Ale špatné to není.
Veteráni NWOBHM s omlazenou sestavou dávají najevo, že se s nimi musí ještě pořád počítat. A proč by také ne, když dnešní doba tak přeje oldschoolu? Nečekejte ovšem žádnou ostrou břitvu, album nabídne spíše jemnější sound a příjemný hardrockový feeling.
Gavin Harrison (THE PINEAPPLE THIEF, ex-PORCUPINE TREE) spolu s Antoine Fafardem stvořili již druhou porci instrumentální hudby bloumající kdesi v oblasti fúzí prog rocku s dalšími vlivy. Opět zajímavé, pro někoho možná i víc něž to.
I takové desky jsou třeba. Death metal s antracitovou aurou, jenž zatrhává všechna základní žánrová políčka. Ale žádné doplňkové. Nepřekvapí, nepřinese nic nového, přesto pobaví. Pokud máte chuť na výživnou jednohubku, GRAVE SERMON jsou vám k službám.
Dokud je to černý modrooký Rambo vs zkorumpovaný maloměstský policejní aparát, funguje to skvěle. Jakmile to zkomplikuje thriller o spravedlnosti a svědomí, začne se to drolit. Nakonec bohužel spíš slow než burn, i když na poměry streamů okej.