VLOŽIT DISKUSNÍ PŘÍSPĚVEK

OBITUARY - The End Complete - zpět na článek

schyzo schyzo | 10.7.2006 10:00

Carnal: ale já nemám problém shodit jakoukoliv mojí oblíbenou kapelu už teď, když se jí v mých očích něco nepovede (třebas poslední Kataklysm si o to říkaj). Starší alba nepoměřuju současnýma trendama, to bych pak musel akceptovat pouze hc-math metal, řízlej blackmetalem s textem o nacistickým dědečkovi (nebo s jiným true pagan hrdinou), zabarveným do švédskýho melodickýho deathmetalu s vokálem Roba Halforda. Což sem ostatně očekával i od Frozen in time. Kdyby tohle nahráli, tak by Tardy nemusel podle mě ani natáhnout bačkory. Chápeš kam směřuju… Starší alba neodsuzuju generálně, některý zde zmiňovaný kapely si rád pustím. Ale zrovna o týhle grupie si myslím, že nevydala nic tak převratnýho a dělá se z nich i dnes kdovíco.

Saint.rap.: na jedinej důvod spuštění cd Obituary sem si zkusil už odpovědět…s fotkama nových superstar nemám problém, a regálu to rád vysvětlím, bude to snazší než tobě. Nikdo o tom že nový kapely jsou špatný nepsal, takže nevím proč se na to ptáš. Čili? Já jsem naopak rád že se staroušů zastáváš, ale nějak mi uchází stále to podstatný a to proč? Stačí abys tady třeba napsal, že rád vzpomínáš na letní tábory a já ti pogratuluju.

OMEN: co bych ti pověděl čeče…jaký si to uděláš, takový to máš…

Petr. Jedeš na Obscene? Doufám, že budeš pořádně gore, a místo bot budeš mít na nohou malý rakvičky, bez vystýlky samozřejmě. Je to nejnovější trend… To aby ses zbytečně neztrapnil pod scénou (když do ní tak vidíš).

vike vike | 10.7.2006 09:12

imhlo rofl petr lol saint.rap psos

damien silverwing damien silverwing | 10.7.2006 08:26

Saint.rap : Bohužel, absolutně netuším, kam míříš :D Pokud bys mi to z pozice deathmetalového experta vysvětlil, budu velice rád.

petr | 8.7.2006 16:15

hezky se to tady rozjelo co jsem tu nebyl.z nových kapel se mi líbí takový misery index.
saint.rap:to víš prostě mě to baví a člověk by měl vědět o téhle scéně co nejvíc aby se pak zbytečně neztrapnil svou nevědomostí.když už tak do hloubky.musel jsem se smát když nákej chytrák na diskuzi obscene napsal že dismember jsou málo gore no nevim ten člověk asi neviděl obal těch uřezaných palic a freda estbyho od krve.
reaper:once was not je bezpochyby výborné album jen mi trvalo hodně dlouho než jsem si zvykl.chce to toleranci.raději se přiláním k prvotní tvorbě.je to zkrátka nadčasové dílko které předběhlo dobu tak o deset let.

OMEN OMEN | 7.7.2006 23:04

Hell Awaits - 1985
Reign In Blood - 1986

OMEN OMEN | 7.7.2006 23:02

Ja mam rad starsie(Altars of Madness) aj novsie(Heretic) albumy. A mam rad stare(MA, Deicide, Bolt Thrower...) aj nove(As I Lay Dying, The Absence...) kapely. A co mi na to povies schyzo?

Saint.rap | 7.7.2006 17:15

schyzo: Jasne poustim si Obituary kvuli tomu jak jsou tehcnicky a tvrdy. Prosim te uz podivej se na fotku nbovy celebrity a jdi to vysvetlovat do regalu, kde maj novej Superspy. Jinak, kdo tu psal o novych kapelach, ze jsou spatny? Pokud vim jsme si s Reaperem vymenili i slusnou radku novejch kapelek cili? Krom toho v serialu, kde vychzeji vzpominky na vic jak stary desky mi prijde divny psat kraviny, kdyby to vyslo dneska. Nevim proc bych se nemel starejch desek zastat.

Saint.rap | 7.7.2006 17:10

damien silverwing: Obavam se, ze ten prehled nemas. Pokud postavis na mez originalnich a narezovejch kapel Devilyn, Behemosth a Decapitated. Posleze napises o Morbid angel, ze jsou obycejna death metalova kapela..s nevyraznym chropotem a spatnym songwritingem..uz vis kam smeruju?

Adamos Adamos | 4 Carnal | 7.7.2006 15:01

Jo jasný, nebudeme tady rozjíždět nějaký kecy o tom co je kult a co není. Na brutal samozřejmě jedu a doufám že půjdeš na Pre- Assault Show na Atheist. Už se těším na Morbid Angel :-)

Carnal Carnal | 7.7.2006 14:26

Čau Adamos! To nebylo míněný nějak shazovat Chucka & Death, byl to jenom příklad co kapela musí udělat aby se zavděčila (ovšem ne všem). A s tim kultem je to pravda. Kde sou teda ódy např. na Treye Azagthotha a nedostižnosti Formulas Fatal To The Flesh? Prostě mi vadí, když se tady rozpoutávaj debaty o tom, jak je (nejen) tohle album či kapela trapný apod. Já třeba nemam potřebu tohle sdělovat v diskuzi o např. Decapitated, že vydávaj furt to samý a že je to nemastný neslaný:) Je to muj názor, ale nebudu s nim otravovat někoho komu se to líbí a nabourávat tim jejich debatu:) Jinak na Brutal jedu a doufám, že ty taky!

Adamos Adamos | 4 Carnal: | 7.7.2006 13:59

No já si myslím že poslední Obituary jsou docela hodně slabej odvárek a jinak nesouhlasím s tím že někdo dělá z Chucka Schuldinera satanví jakej kult. Prostě to byl geniální kytarista a to je celý. Jo mimochodem, Štěpáne, jedeš na Brutal?

Carnal Carnal | 7.7.2006 13:37

schyzo: No já sem zvědavej co budeš řikat, resp. reagovat řekněme za deset let, až budou tvoje oblíbený kapely shazovat a tvrdit, že sou zbytečný, zastaralý a nevim co ještě. Přece nejde album deset let starý měřit současnejma trendama. A k Frozen In Time - neřikám, že je to zázrak, ale co ste čekali? Že začnou hrát jako Necro? Nebo se odkloněj od DM jako Death, natočej něco jako Sound Of Per. a až Tardy natáhne bačkory, tak to prohlásíte za nesmrtelnej a nedotknutelnej kult? To snad ne...
Někdy to vypadá (diskuze na netu) že tyhle názory sdílí většina posluchačů, ale naštěstí tomu tak neni.

schyzo schyzo | 7.7.2006 11:55

Přisadím si taky v týhle erudiovaný diskuzi. Přiznám barvu, že jsem na straně novějších death-metalových věcí a zkusím přejít k (nevěcné) argumentaci, která zde byla zčásti už řečena (Damien)…. Deathmetal (americkýho střihu) je vyhořelej žánr, a zde recenzovaní Obituary jsou toho nejlepší ukázkou. Při porovnání jejich první desky a té poslední najdu nulový posun v technické zručnosti a s tím spojeného skladatelského vývoje. Desky Obituary, na tu dobu, byly sice relativně slušnej nášup, ale jen z toho důvodu se nedají donekonečna obhajovat. V tomto případě souhlasím s tím, že v té době byl prakticky kdokoliv originální a progresí „našláplou“ kapelou. Někdy před rokem jsem si z nudy pustil starší desku, ale když po dvou písničkách přišel pocit omšelého a dnes již tisíckrát lépe zahraného, neviděl jsem jedinej důvod nechat Obituary mě dál přesvědčovat o tom jak byly (a jsou) heavy as a really heavy thing. Chápu, že si je někdo bouchne do přehrávače a s fotkou svý vedoucí dětského tábora, v ruce nostalgicky zavzpomíná. Petr se má každopádně aspoň na co v budoucnu těšit. Jsou věci které nestárnou a některé prý nerezaví (např. fotka vedoucí), ale mezi ně tihle kuci nepatřej.

damien silverwing damien silverwing | 7.7.2006 11:24

Nu, tady se to pěkně rozjíždí :D Dost dobře ale nechápu, co to mají někteří lidé za problém s akceptováním odlišných názorů. Prostě některé death metalové kapely, specielně z té americké větve, nežeru a připadají mi přeceňované, tak co ? Netvrdím, že jsem nějaký expert na death metal, pro mě je to jen jedna z mnoha hudebních odnoží. Na druhou stranu jsem slyšel spousty kapel a desek, které mají s deathem co dělat, takže mám pocit, že se v žánru docela orientuju.
Když se mě tu pokouší petr kádrovat, jestli znám takovou či makovu kapelu přijde mi to docela stupidní, to přece není žádná argumentace...

Saint.rap | 7.7.2006 01:11

Ozzy: Nejen to treba Drowning nebo Amethyste..je toho. Jinak Zubrowska byla na koncertech paradni..jo a Happy face neco na zpusob Cephalic carnage. Moc pekny.

ozzy ozzy | 7.7.2006 00:12

To ja kvôli Dreckusovi...

Throndar Throndar | 6.7.2006 23:52

mas tam chybu, malo to byt "O:)"

ozzy ozzy | Saint. rap | 6.7.2006 23:45

Poznáš francúzske kapely ako Pitbulls in the Nursery, Trepalium, Zubrowska? Toš husté veci, aj keď tá posledne menovaná je skôr vec v štýle math metal/core. :O)

Saint.rap | 6.7.2006 16:46

Jasne to je vec vkusu. Ja radsi Holandany. Ackoli povsechne mam nejradeji Morbid tak mi Polskej styl moc nesedi. Jinak kdyz uz vliv MA tak prvni dve desky Diabolic a rozhodne Fleshtized. Jinak mam pocit, ze scena ted bud poradne temni nebo heavikuje a zpusbo Necro.

Reaper Reaper | 6.7.2006 16:32

Jasny, z Polaku jsou zase citit hlavne MORBID ANGEL, o tom neni sporu... i když DECAPITATED jsou i MESHU inspired + maji dost vlastnich napadu... Každopádně tyhle technické kapelky jsou mi přeci jen sympatičtější...