VLOŽIT DISKUSNÍ PŘÍSPĚVEK

U.D.O. - Mastercutor - zpět na článek

stefanos stefanos | 18.1.2014 22:09

S recenzí úplně nesouhlasím, ale to, že tahle kapela mívá na albech pár dokonalých věcí a další jen vysoce kvalitní, tak na tom něco bude, samozřejmě, laťka je vysoko...

Nighty | Tears of the Claun | 27.7.2010 10:44

To, že autor tak neuvěřitelně kritizuje strýčka UDA, bych možná překousla, ale to jak se vyyjádřil o písni Tears of the Claun, je jen důkaz autorovy nevzdělanosti. Říct o tomto sogu, že je to srandovní balada je vrchol - pane autore mezinárodní dílo Největší z Pierotů od Františka Kožíka vám nic neříká??? Tak si ho přečtěte nebo se hlouběji zamyslete nad textem této písničky a potom vám to srandovní moc nepřijde...

Juras Juras | 15.2.2008 09:27

Tak by spíš mohli redaktoři zařadit Accept do recenzí starých platniček :)

gotta gotta | 9.10.2007 18:05

V tom, že asi nemá smysl recenzovat nějak podrobně tyhle alba máš nepochybně pravdu. Sám si rád pustím tyhle staré metály, ale potřebu číst, že je tam nadupaný otvírák a 1 polovinu cd zavírá krásná balada, fakt nemám. UDO, WASP, Motorhead a jim podobní mají natolik daný hudební směr, že psát dokola ty samé dojmy je uplně zbytečné.
A k tomu postřehu o Metalopoli: já naopak vítám místní zálibu ve všem možném jiném než v heavy, power atd., páč mě vývoj a směřování tvrdé hudby zajímá víc než 20 "stejné" album UDO. I když je určitě hodně v pohodě.

morse | no | 9.10.2007 14:59

Ano, není tam hoboj, nejsou tam fujary, žádná fůze asi 20ti stylů,žádný kraťasy,žádný skákání, je to jen a jen UDO, ve své nejlepší formě, to album má náboj, a to se podle mě cení asi 100x víc než jen inovace, kor u týhel muziky, já bych řekal zež eje dobrej, nějak to pořád poslouchám, a to mám Accept poměrně našláplý, podle mě je to dobrý, nic převratnýho, nevím, tyhle kapely, ikony by se neměly takhle recenzovat, to dopadne buď jako šílená kritika kluka vyrotslýho na nu.metalu a nebo jako nekritický obdiv.......shrnu to, to album je dobrý, zatraceně dobrý, šlape to a o to tady jde.....podotýkám, že nejsem bezhlavý fanoušek, ale poslední dobou tady fakt recenzujete jen samý skákače, nebo unylý běduíny........a ty mi lezou krkem......zlatej UDO......howgh

walram walram | 21.8.2007 14:09

Septic Flesh: 90% souhlas.

ozzy ozzy | 21.8.2007 14:00

No, ja si myslím, že práve Louis a dajme tomu aj Milda majú k takejto hudbe pomerne kladný vzťah...

Septic_Flesh Septic_Flesh | 21.8.2007 13:50

hsm: bez toho aniz bych chtel jakkoli rozvirit vasne nebo offtopicovani reknu muj skromny nazor a to ten ze: tady na MP neni na recenzovani neceho takoveho nikdo. Nikoho tady takova muzika nezajima a kdyz uz se udela recenze, tak se odbyde nekolika uz stokrat vyrcenymi frazemi. Bud to budeme akceptovat, nebo si recenze a nazory na cokoli kolem heavy metalu najdu na zinu, kde se tomu radi venuji. Tady je vsechno co smrdi jakoukoli odnozi heavymetalu agro pro vesnicany. On tu holt není žádný Honza Kozák ze Sparku a kdyby byl,... redakce by ho otrávila k smrti

herrspiegelmann herrspiegelmann | UDO | 21.8.2007 13:05

Tak bud mam neskutecnej pech anebo tu naprosta vetsina redakce je a bude kriticka i kdyby mela vyhladovet... Cas od casu si prectu nazor na desku, ktera se mi dostala do usi a jeste jsem se snad nesetkal s hodnocenim presahujicim hranici 6 bodu a nejakymi obecne pozitivnimi komentari... A jak jsem docetl ted, "kritika za kazdou cenu, jsem prece ""kritik"" neunikla ani UDOvi... Ne ze bych ho nejak prozival ani si nemyslim, ze by mel i v pripade vydavani absolutnich braku sklizet ovace za to, co pro muziku udelal v minulosti, ale nemyslim si, ze by na novince udelal cokoliv spatne... No a kdyz se tu tedy objevi situace "svec se drzi sveho kopyta" a je treba rozhodnout, jestli je to dobre anebo spatne, vitezi tu "necekane" varianta b) ... Coz je podivnejsi o to vic, kdyz z diskuze pod clankem se da vytusit, ze u jeho oblibencu RW to dopadlo obracene ... Samozrejme, respektuju subjektivni nazor jednotlivce, ale prece jen, v pripade, kdy k muzice nemam absolutne zadny vztah, vyhybal bych se radeji hodnoceni, natoz pak jeste tvorit nejakou "recenzi" ... A kdyz uz si nemuzu pomoct, snazit se byt aspon trosku objektivni (jasne, vim i to, ze recenze je utvar subjektivni) ... Prece jen, na serveru, jakym se tvari metalopolis byt bych ocekaval trochu te odbornosti a hodnoceni od cloveka, ktery se o dany zanr nebo jeste lepe kapelu zajima trochu vice a nezna jen "Princess of The Dawn" a "Metal Heart" ... Protoze muzu si o UDOvi myslet co chci a vyloucim-li variantu, ze "drzet se sveho kopyta" je automaticky spatne, tak UDO vydal desku, ktera podle me vsechny jeho fanousky potesi a kdyz ne to, tak rozhodne nezklame... A je tohle spatne?

Juras Juras | 28.6.2007 07:05

Tak jsem to konečně sehnal a pustil, ikdyž jsem po recenzi neměl moc odvahu, ale musím říct, že aspoň dle mne se UDO vzchopil a nahrál jedno ze svých lepších alb. Bál jsem se, že to bude jak Thunderball...tam mne zaujala jen píseň o Rusku :)

Zetro | 26.6.2007 10:27

To Juras:
Ani to neskúšaj skúšal som ten Rogues ... a bolo mi
zle dva dni.:))
Inak pravý RW skončil pre mňa pri Pile of Skulls!

Juras Juras | 26.6.2007 06:14

Louis: Dobře, takhle mi to stačí :) Jinak já mám RW taky hodně rád, ale pouze po Black Hand Inn, pak už se mi nelíbí (je pravda, že ty poslední dvoje sem ani neslyšel-nedostal sem odvahu).

Louis Louis | 25.6.2007 21:54 právě online

Juras: máš naprostou pravdu, nicméně Running Wild jsou moje absolutní srdcovka a nejsem u nich bohužel schopen ani náznaku objektivity, takže to hodnocení nechám, jak je;-)

Juras Juras | tak | 25.6.2007 14:30

Louisi, podívej se prosím na své hodnocení posledních CD Running Wild a trošku ta hodnocení přibliž k sobě, protože se hodnotí skupiny, které ze začátku hráli super věci a nakonec se propadly do kolovrátkových věcí....
jinak souhlasím, že UDO už by mohl přestat s vydáváním těch stejných písní....kazí si pověst

daveyy daveyy | Trocha úcty ke klasikům! | 23.6.2007 00:21

Já už bohužel UDa taky nežeru jako v 80tých letech a že jede podle stejný šablony už na xtém albu je taky pravda, ale má moji neskonalou úctu za to co v minulosti dokázal do metalu přinést.A i proto bych si nedovolil tvrdit že nový album je s....a.Je to pouze po sté použitý živočišně dravý heavy metal ale pro ty kteří nemají Accept naposlouchaný to může být i zajímavý!Já si to rád poslechnu už pro tu nostalgii..

Tomík | 22.6.2007 17:16

Plně s tebou souhlasím.