BAD FACE - Good Time To Wake Up

BAD FACE - Good Time To Wake Up

BAD FACE - Good Time To Wake Up

BAD FACE - Good Time To Wake Up

Dalším nedávno zrozeným pojmem na naší metalové scéně jsou uherskobrodští BAD FACE. Asi nejznámější persónou v jejich řadách je bicmen Skull, známý především z působení v KRABATHOR v polovině devadesátých let, se kterými natočil i dvě desky. Zřejmě stesk po „prknech, jenž znamenají svět“ ho přiměl kontaktovat svého bratra R.A.D.-a (kytara), aby se k rodící se sestavě zanedlouho připojili i pěvec Pawel (ex-DECAY) a basák Espin (ex-MOUCHYS).

BAD FACEKrátce na to se BAD FACE sešli v osvědčeném bzeneckém studiu Shark, aby nahráli svoji prvni nahrávku, se kterou by pochopitelně rádi oslovili nové fanoušky a v neposlední řadě i schopného vydavatele. Jméno studia je dostatečnou zárukou toho, abyste si obavy ze špatného zvuku nechali na jindy. Jinými slovy – produkce je kvalitní, takže se můžeme plně soustředit na hudební obsah „Good Time To Wake Up“. A ten mě popravdě řečeno velmi příjemně překvapil. Přiznám se, že jsem se nechal zmást Skullvou hudební minulostí, ale to byla chyba. BAD FACE totiž na svém debutu přinášejí velmi našlápnutou směs thrash metalu a hardcoreových houpavých riffů. Pánové nejsou žádní nováčkové, co právě vylezli z garáže, nahrávka zní opravdu velmi vyspěle. Kytarová vozba místy doslova válcuje a do přívlastku „bohapusté drhnutí“ má skutečně velmi daleko. Skladbám kromě zdatné kytarové práce a samozřejmě Skullových bicích dominuje hlavně Pawlův chlapácky uřvaný vokál, ponejvíce připomínající Jana Chrise z holandských GOREFEST. Díky tomu se jednotlivým písním dostává ještě silnějšího vnitřního náboje.

Každá z pětice skladeb by se mohla stát hitem, ale v tomto ohledu má jasně největší potenciál třetí „Dissolute Words“ s velmi chytlavým, místy až Lemmy-ovským refrénem. Šanci zaujmout mají i ne příliš optimistické texty zabývající se hlavně různými liskými pocity. Na každém aspektu nahrávky je zkrátka vidět, že BAD FACE neponechali nic náhodě a na celkovém provedení svého díla si dali dokonale záležet.

Po všech stránkách vyspělá nahrávka a z kvalitativního hlediska rozhodně jedno z nejlepších dem poslední doby. Jména a zkušenosti zainteresovaných jsou dostatečnou zárukou kvality a jestliže má recenze sloužit jako návod anebo doporučení sehnat si danou nahrávku, tak v tomto případě budu doporučovat velmi rád.

6

Velmi dobrá, energická a po instrumentální stránce bezchybná směs thrash metalové údernosti a hardcoreového riffování. Po delší době opět jedno z domácích dem, pro které se nehodí pojmenování "zbytečné".

7,5 / 10
-

Produkce: BAD FACE & Kurty