DYSRHYTHMIA - Coffin of Conviction
Instrumentální progrock převrácený na ruby. Parádní náladová deska plná technických fines s typickým svojským rukopisem Colina Marstona, který na posledních dvou deskách střídá basu s druhou elektrickou kytarou.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Bol som na Meshuggah v Prahe a potvrdzujem, že zvuk nebol dobrý a v prípade The Halo Effect ešte horší. Veľmi som sa na Meshu tešil, ale bohužiaľ sila vystúpenia a kvalita zvuku z Brutal Assaultu nebola prekonaná.
aj Dalas
Bol Rudi Rus
Byl. Bude report.
Čaute, byl někdo na koncertě v Karlíně? Byli to mí třetí Meshuggah a tentokrát to nebyla takové esence a drtivost, jako dřív. Nevím, zda klub má horší zvukové vlastnosti, nebo co se dělo, ale chybělo tomu trochu síly a taky to bylo potichu. I fanoušci snad nebyli tak nadšení, jak bývá zvykem u kapely. Ale i tak super večer a výlet.
ze vraj pristpne
Dal som tento album s odstupom casu a tiez tam nejak nepocujem nejaku pristupnost k sirsiemu publiku ale pre stale vyborne
To je zaujímavé. Mne novinka ako krok smerom k poslucháčom vôbec nepripadá, práveže skôr naopak.
Není, v jednom článku psali, že je to "jako Randy", druhé dva to přebrali že je to Randy, ale už mi je nejde dohledat...
Randy Blythe v Broken Cog
V Broken Cog to je naozaj Randy? Nikde sa k tejto informácii neviem dopátrať
dík za upozornění
máš recht, že to z toho textu textu tak působí, upravil jsem
S tím skládáním jsou na wikipedii úplně jiné informace. Haake toho naopak složil velmi málo (podíl pouze na 3 písních, minule to bylo 8 z 10), deska je především Hagströmovou prací. Haake píše tradičně skoro všechny texty.
Instrumentální progrock převrácený na ruby. Parádní náladová deska plná technických fines s typickým svojským rukopisem Colina Marstona, který na posledních dvou deskách střídá basu s druhou elektrickou kytarou.
Přiznávám, že je to dle očekávání trochu oříšek. Chybí mi ta hravost starších alb. Tohle je víc komplikované a náročné, než bych si přál, byť další poslechy postupně zvedají tu oponu počáteční nepřístupnosti. Dobrá deska je to určitě, uvidíme jak moc.
Norský instrumentální prog metal, který využívá djentové manýry, přesto se neutápí v této stylové kaši. Silně vystupující basové linky "tvrdí" výraz a rezonují s kytarovými vyhrávkami. Sóluje se hodně často, takže trochu exhibice. Ale špatné to není.
Veteráni NWOBHM s omlazenou sestavou dávají najevo, že se s nimi musí ještě pořád počítat. A proč by také ne, když dnešní doba tak přeje oldschoolu? Nečekejte ovšem žádnou ostrou břitvu, album nabídne spíše jemnější sound a příjemný hardrockový feeling.
Gavin Harrison (THE PINEAPPLE THIEF, ex-PORCUPINE TREE) spolu s Antoine Fafardem stvořili již druhou porci instrumentální hudby bloumající kdesi v oblasti fúzí prog rocku s dalšími vlivy. Opět zajímavé, pro někoho možná i víc něž to.
I takové desky jsou třeba. Death metal s antracitovou aurou, jenž zatrhává všechna základní žánrová políčka. Ale žádné doplňkové. Nepřekvapí, nepřinese nic nového, přesto pobaví. Pokud máte chuť na výživnou jednohubku, GRAVE SERMON jsou vám k službám.
Dokud je to černý modrooký Rambo vs zkorumpovaný maloměstský policejní aparát, funguje to skvěle. Jakmile to zkomplikuje thriller o spravedlnosti a svědomí, začne se to drolit. Nakonec bohužel spíš slow než burn, i když na poměry streamů okej.
Vložit diskusní příspěvek