KING GIZZARD & THE LIZARD WIZARD - Phantom Island
Je to krásne. Neexistuje iná kapela, ktorá by na jednom albume drtila thrash v štyle VOIVOD a teraz ohurovala vlastným soundtrackom k seriálu Love Boat. A ešte to aj celé dáva zmysel. Úžasné.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
My sme boli na P.L. v Brne a tam to bolo skvelé, kapela komunikovala s publikom, Nick dokonca zakaždým aj poďakoval za skvelú atmosféru a ich samotný výkon bol jeden z tých lepších, ktoré som už 9* videl naživo... Ja som odchádzal spokojný...
Simonowski:
...k reportu je pridany druhy pohlad, ktory je snad blizsi druhej casti tunajsieho nazoroveho spektra. V kazdom pripade ja napriklad nemam problem respektovat a chapat nazor na sucasnych PL ako je opisane v hlavnom reporte.
Simonowski : dosť trefne napísané..súhlas...až na ten Tragic Idol :o))
poprosim vysvetlit...
Bohužel nepochopil. Simonowskiho příspěvek není úplně mimo.
už som to pochopil, reportáže z koncertov môžu robiť len dlhoroční fanúšikovia, nik iný!
Simonowski: všetko pekné, až na tú poslednú vetu... tým si to celé znegoval - "letitý fanoušek PL" :-)
Tragic Idol, ne Kingdom
Kompetence psaní versus předpojatost
Sorry, ale to je pro PL trochu nekompetentní recenze, ne?
Autor "napriek tomu, že vlastne nemal žiadne očakávania" sice již zkraje recenze popisuje, jak se mu na koncert PL nechtělo (takže očekávání naopak měl a to velmi negativní, předpojaté) píše jen to, co píšou všechny ostatní tendenční recenze na PL live gigs. A to snad celou jejich éru. (naposledy anglický Metal Hammer 06/2012)
Prosím vás, Paradise Lost nikdy nehráli naživo s urvaným drivem, nikdy nedělali žádnou stage show ani akrobatické kotrmelce (když shlédnete live-CD k reedici Gothic, zjistíte, že i v jejich ranně adolescentním období Nick Holmes maximálně zamoshoval hlavou a tím to haslo). Prostě nikdy!
Osobně jsem je viděl live cca 7x (poprvé asi 1995) a nikdy jsem nezažil jiný než odtažitý přístup.
Takový už Paradise Lost jsou a vždycky budou. Jejich hudba koneckonců taky neni "žádný teplý metalový pohlazení".... Myslím, že to však docela koresponduje s jejich texty, anglicky cynickými, ve většině případů popisující odtažitost jedince od moderního dění kolem něj...
Již víc než 10-12 let hrají věci z období před Draconian Times na současný zvuk boostrů (ani já si nejsem jist, zda bych chtěl třeba Pity the Sadness nebo Gothic slyšet na ten bassostředovej marshallovskej bzučák desky Shades of God či Gothic...) takže co jim vytknout?
Jejich sláva už je pryč, ale nelze jim vytýkat něco, co je jim bytostně vlastní....
Raději měl autor vzít na koncert nějakého sparing-partnera, který by si to prostě přišel poslechnout bez jakékoliv předpojatosti....
letitý fanoušek PL
PS: a to že jejich poslední desku Tragic Kingdom považuju za docela tragickou... :-)
imotep: hráls někdy pořádně na kytaru, že se posmíváš??
LOL
:o)
to imothep
debata bola a je ok, jediny dementny prispevok je tvoj
PL používajú sedmičky už od roku 2007 - albumu In Requiem a na zvuku im to dosť pridalo, si myslím, dovtedy takto podladene nezneli.
panteraj a old7:
samozrejme, že máte v niečom pravdu...
To, čo som sa svojim príspevkom snažil povedať/vyjadriť je môj dojem, že PL siahajú k rôznym barličkám... dojem, že používajú niečo, čo vlastne nepotrebujú a ani to nevedia využiť naplno.
Nebudem sa hádať o tom, či PL potrebujú tie 7s, či nepotrebujú, nemá to nejaký hlbší zmysel. V každom prípade im v tomto ohľade neverím "ani notu". :)
hahaha
imho . . . dobre dementni debata :o) tlesk, plesk :o))))))
da sa, jasne, zalezi, aka hrubka strun ti vyhovuje a ake ladenie.. a kolko mas penazi:) typek sam priznal, ze unfortunately nemal nikdy sedmicku.. mne sa zle hra na moc hrubych a hrat ako iommi - podladeny do C na deviatkach tusim, na to sa nejako necitim:)
co sa tyka podladenia tak napr aj v tomto videu.
http://www.youtube.com/watch?v=flOM7AqynJU
zhruba od 0:35 je taky maly dokoz o tom ze hlboke moderne "djentove" ladenie ide aj na 6tke ;)
a taktiez su aj barytonky gitary urcene prave na podladenie, ale je trochu pravda ze 7dmicka sa pekne zide aj v tom pripade ak mas rozdielne ladenia , bez toho aby sa menila gitara, neorientujem sa natolko v PL aby som vedel ktory album je v com ladeni, ci prave kvoli tomu mali 7dmicky, a ci striedali viacero gitar, ani som to na tom koncerte nejak nesledoval, ale Holmes bol strasny, sice som nevydrzal do konca, ale pocas tych 5skladieb ani humorom nejak nesrsil, ci britskym ani ziadnym inym, skor mi pripadal ze by bol radsej niekde inde.
pokial chcu dosiahnut hlbsi a hutnejsi zvuk, tak musia pouzivat viac strun, posledne dve dosky PL taky zvuk maju, zrejme preto zacali pouzivat 7-strunky.. viac strun na gitare je kvoli tomu aby si siel hlbsie, lebo podladovat nemozes donekonecna, popripade nechces hrat na visiacich drotoch.. 7-strunky a 8-strunky su moderne kvoli hutnemu a hlbokemu zvuku - ktory sa dosiane hranim na spodnych strunach, nema to nic spolocne s tym, na kolkych strunach hras
hm ten imidž .... to tvrdíš, alebo je to tvoj názor?
No, neviem o tom, že by PL hrali až tak hlboko, že by im nestačilo podladiť obyčajné nástroje - takže si stojím za tým, že v ich prípade ide len o image.
MESHUGGAH narozdiel od PL používajú všetky struny.
Je to krásne. Neexistuje iná kapela, ktorá by na jednom albume drtila thrash v štyle VOIVOD a teraz ohurovala vlastným soundtrackom k seriálu Love Boat. A ešte to aj celé dáva zmysel. Úžasné.
Pre mňa jeden z najočakávanejších albumov tohto roka. Tento nový singel je proste skvelosť. Tie flamenco prechody sú úplne fantastické.
Tahle parta je úkaz vskutku svérázný. Pocta DEATH bez kompromisů a s evidentní snahou o dobový zvuk a produkci možná trochu překvapivě funguje i potřetí. A opět je to o ranější formě daného vzoru, i když se možná čekal posun. Ale nevadí, stále to šlape.
Vlastně ani nevím proč mi doposud jejich muzika příliš nešmakovala. Novinka asi nepřináší mnoho změn, ale u mě si to pěkně sedlo. Black jako nedílná kulisa a různé rockové a folkové vlivy kolem pak dotvářejí zvláštní a neopakovatelnou náladu. I posedmé.
Po delší době šíleně nabouchaná nahrávka, u které nemám pocit samoúčelnosti. Tento zhudebněný chaos má prostě hlavu, patu i vtip a ten saxofon zde rozhodně není jen do počtu. Země původu pro mě dost problematická, ale takovouto hudbu nemůžou hrát šmejdi!
Jakýsi prequel k minulému albu hezky rozvíjí dřívější hudební koncept. Je to ještě víc OPETH než debut a nejsem si jist, zda je to tak dobře. Ale hudba je to po všech stránkách bravurně udělaná, takže se to poslouchá samo.
Ano, je to tak. Američané oproti předchůdci zas tolik nového nepřinášejí, ale dá se říct, že se jim podařilo stabilizovat současnou moderně metalovou polohu a že se v ní cítí dobře. Skladby z novinky zní svěže, mají podařené melodické linky i odpich.
Vložit diskusní příspěvek