DYSRHYTHMIA - Coffin of Conviction
Instrumentální progrock převrácený na ruby. Parádní náladová deska plná technických fines s typickým svojským rukopisem Colina Marstona, který na posledních dvou deskách střídá basu s druhou elektrickou kytarou.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
teď už asi budu pořád slyšet sepulturu v songu Honor Killlings od Exodusáků :)) jak již bylo zmíněno, vykradený, ale celkově mají ty delší songy strhující náboj a příběh
Nanking je pekelná riffovačka, ono celý album, daleko lepší než to nový se souzou
Napsat, že průměrná thrashová kapela nahrála špičkové album s parodií na frontmana by taky znělo zajímavě :)))
Naštěstí to neplatí, protože se jedná o EXODUS.
BIBO
Blood in blood out - žádný zázrak se nekoná. Špičková trashová kapela nahrála průměrné album s legendárním frontamnem, který má však svůj zenit už za sebou a je spíše parodií sebe sama. Exhibit B. je výrazně lepší deska, o peckoidní návrat ve stylu Tempo of the damned se v případě novinky rozhodně nejedná.
P.S. Kačer Donald rules:-).
Bavi to nehorazne (myslim Blood..), zvuk je sucasny standard, paradne vykreslena rytmicka gitara, chytlave, nadupane, drzi pozornost az do konca. Pre mna to najlepsie zo zanru od Killing Season roku pana 2008.
Ad. Zetro - love it or hate it, aspon vies, ze je to on.
satanclaus: Hoď se do klidu experte, dynamická komprese a přebuzení je standard u metalové produkce už mnoho let. Zrovna DR6 je ještě relativně to lepší z toho co dnes běžně vychází.
Jo a ještě to przní nesmyslnou kompresí dynamiky,brickwall limiterem,hlavně že to rve uši :)
Tak sračka to určitě není, ale do megadíla má hodně daleko. Dneska už prostě nevycházení desky, které posadí na prdel. Stejný názor mimochodem sdílí i Flynn v posledním Sparku. Není co vymyslet. Hmatník kytary je jen jeden. Taková další deska jedna z mnoha, která s člověkem už moc nezacloumá. Když se povede reklama rozčeří to hladinu a pak? Nic!
Holt opět přebuzená a zkomprimovaná sračka
* zbavili Dukese.
Já jsem velkej fanoušek Tempo of the Damned! :-D
Add dopředu známý - točit začali někdy v únoru či březnu, jakmile mělo dojít na točení zpěvu, tak se zvavili Dukese. Ostatně když byl ještě v kapele tak leccos o připravované novince prozradil, takže já bych tomu říkal výměna na poslední chvíli.
Si myslím, že jsi prostě nepřistoupil na jejich hru. To, že se vrátí Zetro, bylo docela dopředu známo - a ergo bylo jasný, že nevyhnutelně dojde k návratu na Tempo. Takže fanoušci Tempa prostě musej bejt spokojení, fanoušci Dukese a předchozího směřování budou prskat. Tady bych žádný opíjení čímkoliv neviděl - možná to byl kalkul, ale opět - dlouho dopředu bylo jasný, co se chystá a prostě se nelze divit, že to dopadlo, jak to dopadlo. Ohledně zvuku - nic, z čeho by si člověk sedl na prdel, je to dost sterilní, ale o to mi u Exodus moc nejde, přeci jen, na instrumentální výkony v perfektním, živočisným zvuku si asi člověk zajde jinam. Ohledně recenzí - recenze jsou většinou placený PR (minimálně u major médií), ze kterých se pak ještě vytáhnou z kontextu nějaký ty catch phrases, takže "KULERVOUCÍ!", "NEJLEPŠÍ ALBUM OD MASTER OF MUPPETS" atd, známe snad marketing, né.
Jinak ještě loudness war info, ať to máme komplet. http://dr.loudness-war.info/album/view/75499
Tak jsem to slyšel a to nadšení nesdílím. To co hraje na první signální je k dokonalosti dovedená formule zvuk / produkce, kterou vychytávají od roku 1997. Asi nejchytlavější riff "Salt the WoundL je vykradený z Tempo of the Damned. Zetro opravdu řve jako kačer Donald - zkrátka jsem si za těch bezmála 10 let odvykl ... Polovina skladeb je opět delší než by bylo zdrávo a když si odmyslíme skvěle namazanou mašinu, tak nejspíš poprvé v historii kapely jakýkoliv posun naprosto absentuje. Jasně - dupu si s bicími, groovy znějí skvělé, ale to je snad v případě Exodus standard se kterým se počítá, ne? Když si přečtu o umístění v žebříčcích (účelové odstranění Roba Dukese) a úryvky z údajně fundovaných recenzi z wiki je jasné, že jsem jeden z mála, kdo se tím rohlíkem opít nedal.
Videl niekto bonusové DVD k novému albumu? Oplatí sa vidieť/stiahnuť/kúpiť?
reno
" marast jeste neco recenzuje? :)))"
Sere se na to. To víš, jak má člověk něco dělat zadarmo.. Ale to vidíš na skoro všech zinech ten úpadek, nedávno skončil kdysi slibně rozjetej projekt itneverends (i když jsem tam nikdy nic nečet). A přijdou další konce. Inu, kapitalistickej pokrok :)
Jinak s tim Metal Forever to byl jen trk, v posledních letech už i tady kluci co ještě píšou dostali docela rozum (kromě rudiho teda :))
"Metalopolis má blíž třeba k Metal Forever"
Tak tohle mě rozbilo. Proboha v čem má MP blíže k MF? V tom, že tady už jen občas zrecenzují mimo jiné nějaký ten hejvík? A český agro hejvík tady už snad ignorují úplně.
Sorry za OT, ale když je tady x posledních příspěvků na toto téma.
na
Mainstream je nejlepší Crazy Diamond....i když kolikrát nesouhlasím, tak se to dá aspoň číst:)))
Jinak Spark je zabitej už kolik let a v Pařátu to jde s recenzema taky od desíti k pěti....
marast jeste neco recenzuje? :)))
DW
Sak som ani nemyslel celosvetovy, ale skor ten nas ceskoslovansky. Inac, co som len tak mrkol na Marast, mate tam tiez recky na Septicflesh, Arch Enemy. Mastodon atd., ked toto neni mainstream tak co je? Ale je pravda, ze napriklad Epicardiectomy a Kraanium som si precital len u vas:)
RS2
To mi právě přišlo vtipný, ony totiž v celosvětovým metalovým ranku neznamenají vůbec nic. Možná v tom našem okresním přeboru. S Mortemem ani Marastem bych nesrovával, to jsou specifický ziny se specifickým zaměřením, kde se mainstream až na výjimky takřkanerecenzuje. Metalopolis má blíž třeba k Metal Forever.
Instrumentální progrock převrácený na ruby. Parádní náladová deska plná technických fines s typickým svojským rukopisem Colina Marstona, který na posledních dvou deskách střídá basu s druhou elektrickou kytarou.
Přiznávám, že je to dle očekávání trochu oříšek. Chybí mi ta hravost starších alb. Tohle je víc komplikované a náročné, než bych si přál, byť další poslechy postupně zvedají tu oponu počáteční nepřístupnosti. Dobrá deska je to určitě, uvidíme jak moc.
Norský instrumentální prog metal, který využívá djentové manýry, přesto se neutápí v této stylové kaši. Silně vystupující basové linky "tvrdí" výraz a rezonují s kytarovými vyhrávkami. Sóluje se hodně často, takže trochu exhibice. Ale špatné to není.
Veteráni NWOBHM s omlazenou sestavou dávají najevo, že se s nimi musí ještě pořád počítat. A proč by také ne, když dnešní doba tak přeje oldschoolu? Nečekejte ovšem žádnou ostrou břitvu, album nabídne spíše jemnější sound a příjemný hardrockový feeling.
Gavin Harrison (THE PINEAPPLE THIEF, ex-PORCUPINE TREE) spolu s Antoine Fafardem stvořili již druhou porci instrumentální hudby bloumající kdesi v oblasti fúzí prog rocku s dalšími vlivy. Opět zajímavé, pro někoho možná i víc něž to.
I takové desky jsou třeba. Death metal s antracitovou aurou, jenž zatrhává všechna základní žánrová políčka. Ale žádné doplňkové. Nepřekvapí, nepřinese nic nového, přesto pobaví. Pokud máte chuť na výživnou jednohubku, GRAVE SERMON jsou vám k službám.
Dokud je to černý modrooký Rambo vs zkorumpovaný maloměstský policejní aparát, funguje to skvěle. Jakmile to zkomplikuje thriller o spravedlnosti a svědomí, začne se to drolit. Nakonec bohužel spíš slow než burn, i když na poměry streamů okej.
Vložit diskusní příspěvek