THE FOREST FORGETS - Of Wind & Willows
Postmetalový koktejl, ve kterém je namixováno hodně rozdílných vlivů, od DEFTONES přes náznaky TOOL až k post rocku či dravému i melodickému post hardcore. Trochu zvláštní koktejl, ale říz to rozhodně má.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
-bez slovního hodnocení-
Skvělé pokračování hudební cesty těchto samorostů. Jenom bych možná nezařazoval ty poslední dva remixy Lonely. Jinak opět špičková práce těchto mistrů náladotvůrců.
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Ke směru, který SSGE nabrali, mám ambivalentní postoj. Více folklórních prvků vítám, ale když potom výsledek zní tak nějak bez napětí.. Kytara by mohla hrát i melodicky, nejenom kila (dle Radka Hajdy je to úmyslně tak, že kytara hraje pouze spodek a melodii zastupují smyčcové a strunné nástroje, nicméně další melodická kytarová linka by dle mého vůbec neuškodila). Čeština mi zde nezní bůhvíjak skvěle a k remixům se nebudu vyjadřovat, neboť je to už dlouho, co jsem tohle EP slyšel a ty remixy se mi tak trochu vykouřily z hlavy. Tedy vycházím z pocitu, který jsem tehdy, když jsem tohle EP poslouchal, měl.
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Sajlenty mam moc rad, ale tohle mi neprijde jako nic moc extra navic. A ta cestina mi nakonec moc nesedla. Divny.
Aby se všichni drsní metalisti z těch remixů neposrali; dle kolegy - DJe je to v rámci tuc-tuc scény víc než obstojná hudba.Tahle skoro hysterie mi připomíná reakci mýho dědy když jsem mu vysvětloval co to ti Sajlenti vlastně hrajou :-)). Pokud jde o mě, tak vůbec není co řešit; Tváří V Tvář je luxusní a zbytek jakbysmet. Jenom přemýšlím, jestli je dobře, že nejlepší song z desky není od SSOGE...
-bez slovního hodnocení-
Chybí mi tam něco novýho.. z tý mateřčiny (nebo jak se to píše?!) taky nejsem dvakrát odvázánej.. poslední dva remixy mi přijdou zbytečný.. jak vidim, nejsem sám. Materiál je ale kvalitní takze za:
Postmetalový koktejl, ve kterém je namixováno hodně rozdílných vlivů, od DEFTONES přes náznaky TOOL až k post rocku či dravému i melodickému post hardcore. Trochu zvláštní koktejl, ale říz to rozhodně má.
Moje první setkání s tvorbou této rakouské kapely probíhá za asistence emocemi prosycené muziky z různých "post" žánrů. Je tam dostatek nápadů i děje, aby to utáhlo přes hodinu trvající stopáž a zároveň motivovalo k opětovnému poslechu. Fakt supr chlapy!
Tradiční melodický heavy metal, ovšem výborný. Na desce je vše v pořádku, kvalitním zpěvem počínaje a vymazlenou produkcí konče. V rámci žánru mohu jen doporučit, jen tomu chybí nějaká ta vlastní přidaná hodnota.
Zmar nad zmar. GRAVE DIGGER přestali být opravdu zajímaví někdy kolem alba "Ballads Of A Hangman" (2009) a od té doby už si vlastně jen zoufale tahají ze své riffové zastavárny, co jim dříve nepřišlo dost dobré. A tentokráte to tedy rozhodně dobré není.
Parádní švédský old school death, který se vrací v čase do devadesátek a servíruje správně dusivou porci švédské žánrové klasiky zarámovanou do charakteristického chrastivého zvuku. Tohle by mělo chutnat především fanouškům starých DISMEMBER a ENTOMBED.
Třetí album švédských mladíků přináší zároveň i jejich nejvyspělejší materiál. Přechod k velkému labelu z intenzity jejich groovem načichlého blackujícího thrashe pranic neubral, navíc skupina přidala ještě více šikovnosti při kompozici. Svižný poslech!
Na rozdíl od kolegy Manatara si nemyslím, že se tihle Švédové nějak příliš stylově rozvírají. Většinu času je to prostě symfoničtěji pojatý black/death, který neurazí, ale nic zásadního se neděje. Jen ty čisté vokály trochu vybočují.