VLOŽIT DISKUSNÍ PŘÍSPĚVEK

DARKEST HOUR - The Human Romance - zpět na článek

Rezi | 28.3.2011 16:40

To Subeer-poslal jsem ti to na mail.Tak tam mrkni...

subeer subeer | rezi [27.3.2011 15:15] | 28.3.2011 04:09

Bracha ma studio a jsi od HK - nejsi nahodou z New Bydzova :-), tam je nejaky nahravaci studio co vim - ted se me to nechce hledat na netu.

Kdyztak dej link na ten tvuj projekt az to budete mit upeceny, rad si poslechnu.

Jinak "Terra Solaris" - je dobra, pokud by zrovna nebyla na tomto albu- i ta delka by me navadila. Jsem vsak rad, ze vetsina lidi ma jiny nazor. Me tam k moji smule, ta skladba nesedi :-). Viz. i muj postreh nize a navrh reseni. :-).
Jo a jsem rad, ze jsem ti s "The Human Romance" nekecal :-).

rezi | 27.3.2011 15:15

To Subeer:Tak,jo-začínám souhlasit.Na první poslech mě to až tak neoslovilo,ale teď se mi to začíná líbit.Dal jsem dnes už dva poslechy a uznávám brilantní sehranost kapely a nádhernej zvuk.A nápady mají skvělý.Například As I Lay Dying mě úvodním nástupem zatím poslední jejich řadovky málem vykopli mozek z hlavy tou brutalitou,ale Darkest Hour jsou daleko rafinovanější...A pozor!Z Terra Solaris leze náhodou naprosto precizně propracovaná kompozice!Nemá chybu a nevadí mi ani dlouhá stopáž-jen jsem to v klidu vstřebával,tu náladu a na závěr mi cuknul spokojenej rohlík ve tváři:-)Instrumentálně naprosto úžasnej kus,a ne že ne!Možná jen můj osobní názor,ale je to pecka!

rezi | 27.3.2011 12:08

Záleží asi na každým interpretovi.Já se svým bráchou máme hudební projekt na jehož realizaci už čtvrt roku makáme v domácím studiu a s výsledkem jsme natolik spokojený(jak hudebně,tak zvukově),že byť si to vydáváme DIY a to komplet,tak to v 300 kusový edici ten lis uděláme.Zaprvé nás spousta lidí o to cédo už nějakou dobu uhání,takže těch sto cédé prodáme hned na začátku a tím se nám vrátí náklady a za druhý odmítáme jen tak odfláknout věci,který jsme stvořili,nějakou vypalovačkou a ofoceným obalem...Dali jsme si s tím práci a chceme to dovést do nějaké vhodné a napořád zálohované podoby.CD sice jen v kartonové a potisknuté pošetce balené ve folii a bez bookletu(pak už lezou náklady nahoru),ale přeci jen lisované a kvalitní CD.Stačí když se vrátí náklady a zbytek pro mě za mě rozdáme lidem na Brutalu...Ale tu etapu toho hudebního období máme oficiálně zvěčněnou.Neumím si představit jít do kvalitního studia něco nahrát-vrazit za to 40 tisíc-ve spěchu tam během tejdne napálit deset skladeb a pak to nějaký neslaný nemastný ve výsledku dát volně ke stažení...To nemá podle mě už vůbec žádnou cenu.Leda pro kapelu co chce koncertovat a potřebuje se zviditelnit.Což není náš případ-my jsme to vzali jako projekt-sehnali jsme si výborného baskytaristu,kytary a aranže má bratr,bubny a texty je moje starost.Nahrávání v bráchově studiu je samozřejmě záležitostí ke který peníze naštěstí nepotřebujeme(pokud pominu prachy utracený za veškerý vybavení),takže ty peníze za lisovnu a tisk 300 obalů dáme.Ale chápu,že každej zrovna takový možnosti nemá...

subeer subeer | rezi [27.3.2011 10:31] | 27.3.2011 11:27

No jo, vsecko ma svy proti, ale pokud to porovnam ze situaci pred 10-ti lety, tak bych nemenil.

Clovek holt nemuze mit vsechno, o to pak je vetsi radost, kdyz se k necemu co nemohl sehnat po case dostane - Nemuzu zapomenout na GROTUS a Slow Motion Of Apocalypse

Ja se nedvano zeptal zda-li FESTA DESPERATO vyda novej matros Psi Vatikanu krome na LP i na CD - byl jsem ujisten, ze se jim nevyplati lisovat ani 300ks.
Jsem rad i za tu obrodu vinylu, i kdyz jim neholduji.

.

rezi | 27.3.2011 10:31

To souhlasím naprosto!Ten zmiňovanej kámoš jezdí ročně asi dvacetkrát do Prahy na koncerty-já méněkrát(lenost)-kam to máme z Hradce asi stovku kiláků a snad na každým koncíku koupí triko nebo mikinu,takže podpoří kapelu koupí merchandise...To že stahuje-je v tuto chvíli vedlejší...Horší je,že už to spěje často do bodu,kdy kapely nevozí NIC JINÉHO než merchandise-viz. Infectious Grooves loni v Abatonu,kdy jsem si chtěl koupit Mas Borracho a na pultu nebylo jediný cédo...Tajně jsem doufal,že bych obohatil i svoji ST diskografii o nějakou placku a to už vůbec...Takže se to začíná často obracet úplně špatným směrem zase na druhou(temnou)stranu hudebního byznysu...Jako chápu kapelu-jsou spokojený že všechno vyprodali a trhli prachy na hadrech,ale proč bych měl bejt jako sběratel origošů znevýhodněn jen proto,že se to takřka neprodává a kapela toho vezme pár kusů a to se prodá dřív než skončí turné,takže lidi na zastávkách v závěru tour ostrouhaj?To taky není fér,no ne?Je to škoda...Asi to není takhle v každým případě,ale zrovna u Infectious to takhle bylo a Muirovci neměli na pultě nic...A jejich desky se zrovna dvakrát lehce nesháněj(a to i v době net shopů)-to ti můžu potvrdit z osobní zkušenosti.No,dost keců-jdu na tu Nejtemnější Hoďku.

subeer subeer | rezi [27.3.2011 09:11] | 27.3.2011 09:57

Jojo, s tim kupovanim desek to mam podobne jako ty, akorat, ze opravdu mazu az po silene dlouhy dobe.
Proto rikam, ze internet a stahovani prospelo dobry muzice a trh se najednou zvetsil a je z ceho vybirat. Bez tech informaci, kterou jsou ted dostupne po netu by spousta kapel zapadla a my bychom chodili zkouset do music storu zkouset desky a verili doporuceni v odbornych periodikach.
Je to tvrdy, ale ferovy, na druhou stranu maji muzikanti lepsi moznost propagace a prodeje pres net a to i zasilkove firmy, uz se vubec nebavim o prodeji merch.
Dle me ty co kopirovali drive - palili CD jenom aby to meli zadaco atd... a obcas nekoupili origos, to budou delat i dal, ale co uz nikdo nerekne, ze tyhle lidi kvuli tomu treba pridjou na koncert a nebo si koupeji tricko.
Pokud me nekdo bude tvrdit, ze stahovani zabiji, tak se ho ptam proc prave v tehle spatny dobe dochazi k tolika comebacku skupin - to se jako vedome riti do hajzlu?

Jinak CBK - jsou vyborni porad, UNEARTH a March jsem tu recenzoval taky a nedopadlo to spatne.
U obou citim radost z hrani a nakopava to.

Jo a The Human Romance - nemaz - me to taky po prvnich poslesich nenadchlo, ale pak to uz jenom rostlo - ach ty gytary .....

rezi | 27.3.2011 09:11

To Subeer:Konečně si někdo vzpomněl na Comeback Kid a jejich skvělé Symptoms+Cures-skvělá deska,myslím,že nejlepší loňské hardcoreové album!A nebudu se dohadovat s někým jestli hrajou tohle nebo tohle-pro mě je to hardcoreová kapela...S Every Time I Die rovněž souhlasím-taky výborná deska!Nové Darkest Hour jsem zatím vyslechl jen jednou a zatím mě to teda nechytlo-chystám se to sjet znova-uvidíme...Jsem zvyklej dávat šanci deskám minimálně třikrát,čtyřikrát,pokud mě to nechytne-nekupuju originál a odkládám(deletuju mptrosku)...:-)Takhle jsem se kdysi chystal odepsat Unearth a jejich The March a najednou mě ta deska chytla-koupil jsem a už jsem ji pak měsíc nevytáh z playeru...:-)To je právě tím,že dneska stovky kapel chrlej stovky desek a člověk může díky netu ochutnávat skoro každej den novinky a velice často pak nedá šanci něčemu co mu nezachutnalo hned...Taky mi trvalo než jsem se tohoto zlozvyku zbavil a smířil se s tím,že bude lepší se soustředit na to nejlepší(subjektivně)a vybrat si z toho to úplně nejlepší...Mě jak album nakopne-kupuju originál.Docela by mě zajímalo,jak jsou na tom ostatní lidi.Jeden kámoš mi z legrace říká,že jsem magor,když si kupuju origoše a že prej zbytečně utrácím prachy,ale já zase vím,že to cd mi prostě bude kdykoli k dispozici,když budu mít i po letech chuť si to pustit-což se o "vypáleným" harddisku s tunou mptrosek říct nedá...:-)Ale to jsem odbočil.Jsem zvědavej,jak to dopadne s The Human Romance-zatím mě to napoprvé nijak extra nenadchlo vážení...Uslyším...

Meresz Meresz | 26.3.2011 19:29

Savor The Kill jednoznačne

Archangel Archangel | 26.3.2011 19:14

je na albume nejaka supa typu Convalescence z Undiong Ruin?

subeer subeer | brutusacek - [23.3.2011 21:29] | 26.3.2011 04:08

Pokud se divas na ARCHITECTS pres trosku ruzovejsi brejle, tak to jde, je to takova pohoda, pro me to marny neni, ale z rady to taky urcite nevycniva, spise se to do ni zdatne zaradilo :-).

MISERY SIGNALS jsou dobry urcite lepsi nez ARCHITECTS a kdyz se divam tam kam se pravidelne divam, tak a je jasny, ze tobe se holt musi spise libit nejaky ty technicky kudrlinky :-).

Jano | 23.3.2011 21:46

Dobrý album po hernej stránke, len ten vokál mi tam nejako nereže... A hlavne, keď sa spevák pokúša o kvázi čisto-chrapľavé vokály v refrénoch... Taká "Love As A Weapon" by vyznela fantasticky, ale keď začne refrén a spevák sa začne tváriť, že "spieva" normálne mi to trhá uši a znehodnocuje to celkový dojem zo skladby!

brutusacek | 23.3.2011 21:29

no z nize uvedených nevim ale mě baví misery signals rozhodně

architects marný marný propadák roku

wyle | 23.3.2011 17:31

nj trh je presýtený :D

subeer subeer | 23.3.2011 13:41

DEADLOCK - me taky mrzi, ale jak rikam jde to pres blatnik.

CALIBAN "The Awakening" a jejich tvorba predtim je docela ok, tahle banda me nejak nevadi - "Say Hello to Tragedy" jsem neslysel.

Ja uz ani nevim co poradne metalcore nazyvat, abych nekoho nenastval a navic minuly rok byl pro me na muziku silene dobry, tak jsem jel jenom to co me hodne bavilo

Napr. jsem dal za 10 - COMEBACK KID-"Symptoms + Cures" - nevim do jaky miry jsou metalcore
THIS IS HELL "Weight Of The World" - taky stoji za zminku

Letos je treba ok - ARCHITECTS "The Here And Now" a posledni BMTH

Jinak me spise bavi odhlehcenejsi kapely co se neberou tak vazne - EVERY TIME I DIE - "New Junk Aesthetic" - skvela vec

Co tyce LIFEFORCE tak v pohode- vychovali borce jako
FEAR MY THOUGHTS - "Isolation " - velmi dobre zakonceni kariery i kdyz i Century Media, ale co

napr. HEAVEN SHALL BURN - posledni 2 alba jsem jeste neslysel a to jsme "Deaf To Our Prayers" sjizdel sveho casu dost

Je to silene narvany!

wyle | 23.3.2011 13:08

no škoda že to tak dopadlo :) mimochodom DL sú stále u Lifeforce takže tvoja predpoveď sa nesplnila :) a ten ATR je OK a metal predsa kope skoro vždy :D a ešte ma napadlo, čo hovoríš na takých Caliban? jedna recka na nich je trestuhodne málo

subeer subeer | 23.3.2011 13:03

Wyle: Cece, ty si me vydesil, uz jsem myslel, ze zacinam blbnout - no uz mam na to leta :-). Na Fobii jsem psal, ze "Wolves" neznam a velebil jsem "Earth.Revolt".

ALL THAT REMAINS - "The Fall Of Ideals" - vynikajici, "Overcome" - silena krec, posledni jsem jeste neslysel - asi bych to mel zkusit - zatim jsem cetl vesmes pozitivni reakce -proc ne.

Jinak nejde ani tak o extra originalitu, ale aby to nejakym zpusobem nakopavalo a to se nedari kdekomu jen tak :-).

wyle | 23.3.2011 12:35

veď si písal na fobiazine že sa ti wolves páčilo - tak kde je problém? :) six reasons to kill trochu postrádajú vlastnú tvár ale ved to nie je u hudby dôležité že? hlavne že sa to dobre počúva :) a taktiež mi tu chýba recenzia na posledný all that remains ktorý je tiež solídny.

subeer subeer | Wyle | 23.3.2011 08:32

Dekuji za pochvalu. Co se tyce metalcore, tak kolegove urcite odvadeji maximum, ale myslim, ze by me meli jeste do neceho pustit :-).
Problem neni ani tak recenzovat metalcore, jako to vybrat z neho jeste neco co stoji za poslech a psani.
Jinak "Earth.Revolt" od DEADLOCK je paradni deska, ale po "Wolves" a Manifesto" uz nemam silu se o tuhle kapelu zajimat.
SIX REASONS TO KILL z toho co jsem dneska projel na majspejs, predtim jsem je neznal, me schazi nejaky vlastni naznak vlastni tvare.
Ale diky za tip, protoze kolikrat tohle skutecne pomuze najit dobre veci v tom kvantu

skladba „Terra Solaris“. viz. Avenue.
Kdyby byla zkracena na 4 minuty a uplne na konci desky, tak bych dal 9.
Pokud by tam nebyla vubec tak 9.5

Jinak "Eternal Return" - chce cas, je sice dost okaty a mozna tezkopadny, ale ted za 8 u me urcite. Behem psani recenze jsem projel celou diskografii DH a tohle album me cca. po pul roce velmi mile prekvapilo. V dobe vydani bych ho videl, tak na 7,5 max.

wyle | 22.3.2011 21:39

bolo by fasa keby sa ti ich chcelo recenzovať :)