VLOŽIT DISKUSNÍ PŘÍSPĚVEK

ANNIHILATOR - Set The World On Fire - zpět na článek

ANGER | Právě to… | 13.7.2022 18:35

…poslouchám na LP a je to skutečně lahůdka. To album má excelentní zvuk, kde všechny nástroje krásně vyniknou a slyšíte každou notu. Joo - kez by se takhle nahrávalo a zvucilo dneska…

Advokát | Coburn Pharr | 11.6.2010 09:05

Objevila se tady špekulace ( Imothep - [24.5.2010 11:17] ), jak by STWOF vypadalo nazpívaný Coburnem Pharrem. Jen pro pořádek připomenu, že tato otázka je částečně zodpovězena na Bag Of Tricks, kde jsou demo verze 3 kousků ze STWOF nazpívaných ještě Coburnem, konkrétně Knight Jumps Queen, Bats In The Belfry a Evil Appetite (později přejmenovaná na Don´t Bother Me). Jinak co se týče samotného STWOF, pro mě osobně nejen nejlepší album Annihilator, ale jedno z nejlepších alb vůbec.
A mimochodem, ač kompilace z různých rarit a nevydaných věcí, Bag Of Tricks určitě stojí za pozornost, tento titul je neprávem dlohodobě přehlížen!

DW | k8ta | 28.5.2010 11:20

http://cimrman.chytrak.cz/zobraz.php?co=scenar&id=14

k.eight.a k.eight.a | 28.5.2010 03:33

@ DW: Ještěže nevím kdo je ten Jiří Karásek
@ Šmarja Jozef: Podle mě byl Aaron výborný vokalista Annihilator a ty živáky to jen potvrzují. 8-)

DW | 27.5.2010 15:09

kejta je takový náš jiří karásek :)

Šmarja Jozef Šmarja Jozef | 27.5.2010 14:35

k.eight.a se mě 25. v noci zeptal, já mu 26. ráno odpověděl - tolik k tomu "stáří" příspěvku.

Jinak já to špatně nepochopil, ale jak sám píšeš v poslední větě, výsledek na CD je takový jaký je a ten výsledek já posuzuju.
To je vše.

A vůbec - proč to řešíš, dyť je to starý.
:-)

seventh seventh | 27.5.2010 12:38

Šmarja Jozef - [25.5.2010 10:59]: jak říká DW - je to starý, to neřeš.
Ale jenom pro úplnost (protože jsi to očividně špatně pochopil) - nehájím zvuk alba, to bych si musel sedět na uších, snažil jsem se jenom uvést na pravou míru ty řeči o tom, jak strašně si AR šlape na jazyk. Právě proto jsem sem dával odkaz na tu Tytrubku, jak říkáš, kde je jasně slyšet, že na živo se sykavkami problém nemá.
Ve finále je ale fakt jedno, čí vina to vlastně byla, to šišlání tam je, a je to hodně slyšet ...

Šmarja Jozef Šmarja Jozef | 26.5.2010 07:42

k.eight.a: "Kdyby jsi si šišlání odmyslel, opravdu by byl nejhotším zpěvákem v kapele?"
Možná ne - to by byl asi druhý nejhorší :-)
A možná taky kdybych si odmyslel debilní scénář, tak by se mi líbil třeba i Kameňák :-)

Jinak Carnival Diablos je pro mě (spolu s King Of The Kill) nejlepší album Annihilatoru, a taky nejlíp nazpívaný. A Waterse považuju za výborného zpěváka pro Annihilator - asi by bylo nejlepší, kdyby si to zpíval všechno sám a měl by navždy se zpěváky vystaráno.

k.eight.a k.eight.a | 25.5.2010 23:40

Výborná deska, šišlání je rušivé, ale dá se ignorovat. Díky němu však nejlepší zpěv má Carnival Diablos, což je také jedna z těch nejlepších v posledních 20ti letech Annihilatoru.

Imothep Imothep | lehky offtopic | 25.5.2010 13:31

Poslouchal jsem ten Speeed - Powertrip Pigs (1999) a nejen ze tam neni sislani, ale mel jsem ze zacatku(a mam trochu porad) problem uverit, ze to je Aaron. Pekne se za ty roky vypracoval a dost pritvrdil. V nekterych valech neco jako Sebastian Bach zkrizenej s Anselmem kolem roku 1989 :o)
Hudebne me to ale neba.

DW | 25.5.2010 11:46

To už sem psal předevčírem, to už neřeš :)))

Šmarja Jozef Šmarja Jozef | 25.5.2010 10:59

"nevím co pořád všichni máte s tím šišláním. Randall nešišlá, stačí si poslechout nějaký živý záznam z té doby (dají se najít i na Youtube) - po nějakém šišlání ani stopy a na živo byl navíc absolutně jistý."

Jenže na desce to šišlání (ať už způsobené čímkoli - to mě nezajímá) prostě je. A ani po zjištění, že je někde na Tytrubce nějaký záznam, že zpěvák naživo nešišlá, to šišlání na desce nijak nezmizelo, že?

Taky se přeci nebudu rozplývat nad bílým plátnem jenom kvůli tomu, že vím, že kdyby jim v tiskárně nedošly barvy, tak bych koukal na obraz krásné nahé ženské :-)

Girg Girg | 25.5.2010 10:44

Jo. Ten klip mi přišel dycky blbej se všim všudy. Podle mě je taky Padden mimochodem jedno veliký mínus (neni to jenom jeho vina ovšem). Nicméně tahle deska jako celek nevychází tak strašně. Když si vezmete recenzi, kterou jste si sem sami dali, já s ní vlastně souhlasím. I s ohlasy pod ní. Je to takové slepené a smíchané, všehocuť úplně všeho. No ale furt jsou tam taky věci jako třeba Both Of Me, které rozhodně znějí dost dobře.

Stray Stray | 25.5.2010 10:32

A tohle má být co, nechce se mi věřit, že takhle "tupě" někdy hráli. :-)

http://www.youtube.com/watch?v=MaNwjFWIiI0&feature=related

DW | 25.5.2010 10:11

Moje nej je tohle: http://www.youtube.com/watch?v=SbVsZnlwhdU

Girg Girg | 25.5.2010 09:55

To ano, s tím souhlasím, já třeba z "jedničky" nejsem moc vodvařenej, podle mě se přeceňuje. Navíc je tam Randy a to taky neni dvakrát vono.

Stray | 25.5.2010 09:53

Nejde o to že se psalo kladně a tudíš se mi kvůli tomu líbilo, ale naopak, líbilo se a ziny můj názor, že jde o posun správným směrem potvrdily. Ad Brain Dance výborná skladba...kromě titulní Alison Hell neni na debutu podobně silná. :-)

Imothep Imothep | Stray - [25.5.2010 08:29] | 25.5.2010 09:12

Tak pravda, co se tuzemskych medii a zinu tyce, nazory na STWOF byly celkem pozitivni. K zahranicnim jsem tehdy nemel pristup, ale nevim jestli sam Jeff trochu nenahral jedne casti fans na smec jednou pasazi tusim z Brain Dance, kde si cilene dela prdel prave ze starsi tvorby(asi snaha se osvobodit se ci co, to uz nevim, ale myslim, ze to i otevrene komentuje a priznava v bookletu).
Nicmene sislani, nesislani, je to vyborna deska a titulni vec spolu s Phoenix Rising jsou jedny z nejlepsich skladeb nejen v ramci Annihilator.

Girg Girg | 25.5.2010 08:54

To já nevim, jak se psalo v době STWOF. Záleží na tom, jak se píše? Názor mam přeci vlastní, ne?
Krom toho, po roce 2000 to nebyla vždycky hlína. Carnival Diablos je velice vydařená deska, Waking the Fury jistě krok dolu, ale dají se tam najít dobrý věci, a dokonce snad i All4U, ač to tedy zní, jako když pejsek a kočička vařili dort, má dost do sebe.

Stray Stray | 25.5.2010 08:29

Ale já ti řeknu jedno, v době vydání Set The World o té desce (z pisálků i fanoušků) nikdo nepochyboval. Vůbec se nepsalo o tom, že to třetí album je nejslabší a jakože čaj, právě naopak, psalo se pozitivně...ty negativní reakce přišli až mnoho let po...řekl bych až v dobách Waking The Fury nebo Carnival Diablos nebo jak se tyhle alba vlastně jmenují?