Brutusáček to vystih. Hele marceli nevykládej mi tady o nějakém feelingu a takovejch kravinách. Technika to je základ. Taky jak by ne? Je to úplně jednoduchý. Umíš hrát - hraješ, Neumíš hrát - hraješ taky, ale blbě. Vezmeš za struny, nevezmeš za struny. Třískneš málo, třískneš dost. Feeling je pro puberťáky a takový ty divadýlka s házením hlavou a stříkání prasečí krve. To je kindr surprise metal. Dospělí lidi chtěj slyšet pořádnej metal. Technickej, soustředěnej a dobře ozvučenej, nějakej feeling je nezajímá. Až budu chtít show půjdu do cirkusu. Kdo umí hrát, hraje a feeling nepotřebuje. Abych ti to ilustroval na přikladě tak ti povim že sem jel včera až od nás z Náchoda abych ty Mindwork shlídnul a řeknu ti že se přesně potvrdilo co sem tu včera psal. Hrála před nima kapela, akusticky čili žádnej hukot, hezká buchta za mikrofonem, bez basy, ale byl to metal! Proč? Protože ten bubeník do toho třískal a nebál se toho. Hrál na takový velký úzký bubny a bez paliček, šel do toho kloubama a nebál se toho. Bubeník Midnwork? Normálně sem nevěřil vlastním očím. Ten týpek si na technickej death metal navlíknul na paličky nějaký bakelitový šprcky. No to je pak jasný že do toho nemohl pořádně třísknout a to je právě ten velkej problém tý kapely. Se divim že nehrál s těma štětečkama z jazzu... Ale on se k tomu časem dopracuje, tihle týpci co hrajou metal ale myslí jazzem, to je ztracený. Prostě hraješ technickej metal, hraješ technicky metalově a že hraješ jazz do technickýho metalu. Právě proto si myslim, že nějakej větší řezník jako Barker by kapele prospěl. Jinak to bylo slušný. Mladý kluci v kapele ale v publiku byly i starý páky 35+ a to jasně značí že to za to stojí, protože i zkušení posluchači si to v jejich hudbě prostě najdou. A za pár let když vydrží to bude teprve žrádlo. Když si bubeník koupí normální paličky. Tak si představuju jak stojim v hale pod pódiem celej natěšenej a po koncertě jak se rozhatujou paličky mi přistane na hlavě takovejhle bazmek. Brrr.