VLOŽIT DISKUSNÍ PŘÍSPĚVEK

MONSTRUM - jiný úhel pohledu revoluci nedělá - zpět na článek

Astennu Astennu | 20.4.2008 12:14

kdyz si odmyslite ty herce, tak to nebylo vubec spatne - atmosfera mistama opravdu fungovala...
jinak z teto nove vlny "rucne tocenych" snimku doporucuju vyborny horror [Rec] od zkuseneho Jaume Balaguera... a podle ohlasu bude stat za to i Romeruv navrat v podobe Diary Of The Dead... to jsme ale v jinych kategoriich, nez popcornovy Cloverfield...

flooder | 19.2.2008 12:35

Ja taky slama v mozku me taky libit v kino ja pak vystrašen a nespat celou noc

Cockless Elegy Cockless Elegy | 5.2.2008 10:06

(a k tomu ,že je docela pravděpodobné. že mám místo mozku slámu:-))

Cockless Elegy Cockless Elegy | 5.2.2008 10:05

hrdě se hlásím k tomu, že se mi to v kině líbilo!!!

dreckus | 5.2.2008 09:55

ale houby, dawn of the dead byla klasicka zombie rezba, na to se dalo divat s radosti :)

Hellrider | . | 5.2.2008 05:37

Myslíš ty dvě scény, který daj dohromady 5 minut z celýho filmu? :))) z tohodle žánru bych určitě uved spíš úsvit mrtvých, ale určitě ne 28 weeks later co má bezva kameru a na 'zombie horor' má i brain.

dreckus | 5.2.2008 02:50

tenhle momentálně "in", "autentický" styl roztřesené ruční kamery se dá ještě zkousnout u různých komorně laděných filmů, ale u hororů nebo akčních kousků je to vážně k zblití.. ačkoliv občas i zábavné (namátkou mě napadá 28 weeks later, btw ještě větší mrdka než první díl, kde jsem se jaksi ani nemohl bát kvůli úplně zmatené a rozlítané kameře - dost dobře nešlo vnímat, co se to na plátně vlastně děje...)

Cyrano | COŽE...? | 5.2.2008 01:33

Ruční "autentická" kamera je od dob Blair Witch asi tak originální jako sáně v létě. Navíc tady se kamera tak klepe, že se zvedá žaludek a díváte se na hodinky, jestli se do konce ještě poblijete. Z příšery neuvidíte skoro vůbec nic. Spíš to vypadá jako parodie na příšerácký filmy! PS: Až mé město napadne slizák, budu také kašlat na všechno (včetně svého života) a budu pořád točit a točit a točit... Už to je směšné. Nechoďte na tento film, nemáte-li v hlavě místo mozku slámu...!

Marigold Marigold | 2.2.2008 10:17

Správně, Paramount Pictures už intenzivně rokují s Mattem Reevesem o natočení Cloverfield 2. A o čem by to bylo? „Je přece možné, že ty samé události v tu noc natáčel i někdo jiný,“

Paráda, tak přesně tohle jsem čekal.

Marigold Marigold | 29.1.2008 18:13

jj, to je přesně ten typ scény, u které si člověk uvědomí, co je ten film zač. Jediný důvod, proč ti nepřijde tak směšná je, že kamera je uvnitř vrtulníku... ale to nic nemění na tom, že jsem protočil oči vsloup. :o)))

Dalas | 29.1.2008 16:53

Ovšem scéna, kdy se zdánlivě zkolená příšera ohnala po vrtulníku je ehm ... k posrání:-))

Cockless Elegy Cockless Elegy | 29.1.2008 16:24

Descent je lahůdkový horrůrek se vším všudy včetně brilantního konce:-)

Marigold Marigold | 29.1.2008 13:19

Ne, já to vůbec nemyslel konfrontačně, já od toho filmu revoluci nečekal, ale registroval jsem, že někteří lidé o ní mluvili, proto jsem jí dal do titulku. Z mého pohledu jsou skutečně ty akční scény úžasně natočené, ale třeba tunel a infra na kameře, to je naprostá vykradačka "Descentu", kde je naprosto totožná scéna (navíc lépe udělaná)... Nebýt toho, že autoři ustoupili od autentického začátku a celé to proměnili v typické schéma, byl bych s tím filmem velice spokojený. Ale z mého pohledu to přestalo být rychle "traumatizující" a stalo se to "předvídatelným" :o)

roxanna roxanna | 29.1.2008 11:46

mna blair witch teda nenudil, prave naopak.

Kostěj Nesmrtelný Kostěj Nesmrtelný | 29.1.2008 11:46

P.S.: jo, ještě jsem chtěl dodat, že teda to, že nejde o revoluci mi nepřijde jako chyba filmu.
Já to prostě vidím jako mimořádně atmosférickej, experimentálně natočenej a velice povedenej katastrofickej thriller/monster horror/whatever. Zvlášť když se to srová se současnou konkurencí v tomhle žánru.

Kostěj Nesmrtelný Kostěj Nesmrtelný | 29.1.2008 11:39

Dobře, revoluční asi není správnej výraz. Opravdu to tady už všechno bylo, ale nikdy se to myslím nepovedlo spojit do tak efektního celku. Blair Witch byl zajímavej experiment, ale co si budeme povídat - větší půlka filmu byla strašně nudná. K United 93 bych se nerad vracel, protože to byl pro mě poměrně traumatickej zážitek a v žádném případě už si ho nedám znovu. Titul revoluční by asi měl patřit tomuhle filmu, ale Monstrum to všechno namíchalo do téměř dokonalýho koktejlu, kde alespoň mě nechybělo skoro nic. Snad jenom ten scénář mě občas vytrhnul, komentáře jako "nevím co mu mám říct" v metru... Jenže než jsem se stihl začít rozčilovat, přišel pochod tunelem a... Já jsem prostě spokojen.

Marigold Marigold | 29.1.2008 09:26

2 Kostěj: co konkrétně ti na Monstru přijde revoluční? Vždyť ten film nepřináší nic nového (forma je vypůjčená z Blair Witch, její využití k vtažení diváka do paniky zase z United 93, příběh je variací na x podobných snímků). Osobně si s trochou kacířství troufnu tvrdit, že způsob, jakým jsou natočeni Potomci lidí svou revolučností a technickou brilancí Monstrum nedokázalo ani napodobit.

Marigold Marigold | 29.1.2008 09:18

Pohlcující to je naprosto, bohužel mě to vždycky vyplivlo když se postavy pokoušely mluvit. Filmy, které sázejí jen na audiovizuál, nemám zas až tak v lásce.

Cockless Elegy Cockless Elegy | 29.1.2008 08:52

já myslím, že za ten zážitek v kině to stojí podle všeho...že to člověka asi musí totálně pohltit...

m_h m_h | 28.1.2008 18:28

.. tento film som nevidel. slo by to porovnat s 30 dni noci? zanrovo vyzeraju (aspon papierovo) podobne.