VLOŽIT DISKUSNÍ PŘÍSPĚVEK

BLEEDING THROUGH - The Truth - zpět na článek

chrchel33 chrchel33 | 10.11.2008 19:22

Bude recenze?

Honza | 25.8.2008 17:56

To opravdu nezní... dokonce je výborná... vždy mi vadil u BT zpěv, ale tentokrát je tu velké zlepšení... sice přibylo breakdownů, ale zase je to o fous vyváženější, skladatelsky bohatší než kdykoliv dřív, rozhodně nadprůměr

brosqa | 25.8.2008 11:54

nová deska zatím nezní vůbec zle

Viper Viper | Redakci | 4.2.2007 15:56

Na kdy zhruba v únoru plánujete tu recenzi nových KILLSWITCH ENGAGE? Přece jen album už je venku čtvrt roku.

Rudi Rudi | 6.10.2006 08:48

vyplníme

Viper Viper | 5.10.2006 18:16

Na BULLET FOR MY VALENTINE mám úplně stejný názor (však jsem také napsal "alespoň co se popularity týče"), stejně jako TRIVIUM, technicky je to slušně zvládnuté, ale ty melodické refrény hlavně zpěváka BFMV zavání často až neo punkovou vlezlostí. Myslel jsem to také tak, že většina metalcoreových kapel tady dostane minimálně 7 bodů což by na některé odpůrce tohoto žánru mohlo působit jako zaujatost, takže by neškodilo napsat (podobně jako s TRIVIUM) občas nějakou kritickou recenzi aby bylo vidět, že i v tomto žánru vzniká spousta podbízivých věcí. Ale ty KILLSWITCH bych rozhodně uvítal, teď na podzim jim tuším vychází třetí album a to by mohla být vhodná příležitost vyplnit tuto mezírku :-)

Noisy Noisy | 5.10.2006 17:22

Viper: tvá výtka je celkem oprávněná, absence recenze KILLSWITCH ENGAGE je tu asi cítit, snad to napravíme někdy v budoucnu, BULLET FOR MY VALENTINE jsem se chystal napsat, ale nějak nezbyl čas, navíc by to byla trochu kritičtější recenze, tuhle kapelu totiž považuji za příliš orientovanou na konzum a tvořící dost na efekt. AS I LAY DYING tu mají recenze především proto, že jsme dostali oficiální proma od vydavatele.

Viper Viper | Redakci: A co metalcoreová extraliga? | 5.10.2006 17:13

Nelze si nevšimnout, že metalcoreové kapely mají na Metalopolis poměrně hodně prostoru, je zde i plno méně známých kapel tohoto žánru (jako třeba BT), což je dobře. Proč tu ale chybí dvě grupy, které alespoň co se popularity týče patří na absolutní špicu žánru, a to sice BULLET FOR MY VALENTINE a KILLSWITCH ENGAGE? Hlavně druzí jmenovaní jsou podle mě daleko zajímavější než totálně neinvenční AS I LAY DYING, jejích obě alba zde mají své recenze...