Lebo recenzent sa narodil v Černobyli.

Noisy Noisy | 8.4.2005 12:42

a přezkoušení z notového zápisu, sakra co je to za divnej křížek a proč mají ty spermie tak divný ocasy?

Imothep Imothep | 8.4.2005 12:37

Marigold : tak tak, kapelnickej kurz zavedeme - jako za komousu :o)

RIP RIP | 8.4.2005 12:17

XXX: ještě k recenzi. Pokud jsi v prvním příspěvku narážel i na to, že jsem toto CD po bodové stránce lehce nadhodnotil, tak Ti dávám za pravdu. Možná to opravdu není na osm. Je to hlavně tím, že je to po opravdu dlouhé době punk-rockové CD, které jsem dokázal poslouchat bez zívaní a bez toho, aby mě nudilo. Ba co víc pustil jsem si ho i po tom co jsem recenzi napsal – což u drtivé většiny promáčů již neudělám. Přiznávám, že několik kolegů mi bodové hodnocení má za zlé s tím, že jsem „citelně přstřelil“.

Marigold | 8.4.2005 12:07

Názor, že ten, kdo o něčem píše, musí být nutně aktivním vykonavatelem popisovaného / hodnoceného je největší bloud, jaký jsem kdy slyšel... Ale to už se opakujeme.

Noisy Noisy | 8.4.2005 12:04

občas mám pocit jako by někteří lidé spadli z měsíce, že vůbec netučí jak to běžně chodí, tady vlastně recenzenti ještě musí platit (Dalas musí nějak zaplatit host atd) aby mohli tyhle stránky fungovat, a ohraná písnička jestli má být recenzent i hudebník? Touhu o hudbě psát s touhou hudbu provozovat sice spojuje "láska" k hudbě, ale proč by jedno mělo záviset na tom druhém? Ale i tak může mít RIP v tomto ohledu čisté svědomí :-)

RIP RIP | 8.4.2005 11:55

XXX: Tento web vznikl jako aktivita zinařů a několika hudebních nadšenců, kteří píšou ve svém volném čase, mimo to chodí ještě do práce, mnozí do školy. Nikdo z nás není profesionál, ačkoliv práce (tím myslím psaní recenzí) mnoha mých kolegů z tohoto webzinu na profesionální úrovni je. Přemýšlej, kde by taková stránka asi tak brala peníze? Naopak ještě mnozí z redakce platí celkem mastný hosting a doménu.
K recenzi samotné, ano máš jistě pravdu, že je z ní cítit že nemám dostatečnou „odbornou způsobilost“ pro punkovou hudbu, nicméně i taková CDčka nám jsou zasílána k recenzím a někdo to prostě napsat musí. Punk rock neposlouchám, nicméně jsem se vynasnažil napsat recenzi dle mého nejlepšího vědomí a svědomí a po pečlivém naposlouchání. Věř mi, že bych mnohem raději psal recenzi na žánr, kde se cítím „víc doma“. Již dle názvu si můžeš odvodit, že nejsme web který se specializuje na punk-rockovou hudbu.
ad „Odborný znalosti“ - Myslíš, že porotci, kteří na olympiádě hodnotí krasobruslení nutně musí být mistry světa?? Nejsou!! Dokonce drtivá většina profesionálních recenzentů a reportérů nikde nehraje/nezpívá … to platí i o tomto webu. Hudebně aktivních redaktorů je zde jen malá hrstka.

Ještě bych se chtěl zeptat – jakou spojitost máš se skupinou VOLANT? Fanoušek, člen …? Budu se asi opakovat, ale nic Ti nebrání ve čtenářském hodnocení vyjádřit svůj názor a vyzdvihnout tam ty oblasti, kde já podle Tvého názoru pochybil.

Thorn Thorn | 8.4.2005 11:32

uf... no tak s tym platenim za recenzie na tomto serveri si teda hodne vedla :-)))

XXX | Jsem asi mimo | 8.4.2005 11:30

Ja myslel ze psani recenzi je hlavni praci recenzentu. Myslel jsem ze jsi profik, pokud to delas jen tak pro zabavu a ciste z fanouskovstvi k muzice O.K. beru vse zpet a neni vo cem. Jsi proste posluchac a rad pises takze nic pro ti. Pokud jsi ale za to placeny tak by to melo mit nejakou stabni kuturu a hlvne hodnotu aby to neco nekomu dalo. Jak posluchacum tak tvurcum. A Jaky odborny znalosti k tomu sou potreba? Idealni je zkusenost s vlastni uspesnou tvorboua z troho plynouci respekt okoli. Pokud je ale nekdo uspesny tvurce a interpret pak asi nema potrebu psat recenze ze?

Milda Milda | 7.4.2005 11:14

myslíte, že by mi VIke poskytnul Woland k recenzi?

RIP RIP | 7.4.2005 11:11

XXX: Nic Ti na tomto serveru nebrání napsat recenzi svoji „tak jak by měla vypadat“ v čtenářském hodnocení. Kdyby měli recenzenti chodit na každou kapelu, od které dostanou promáč asi nebudou dělat nic jiného – navíc já tady hodnotím CD a ne živé hraní. O jakých „hlubších znalostech“ to probůh mluvíš? Poznámky ohledně „atmosféry“ a prvního dojmu jsem si dělal hned při prvním poslechu, v době, kdy jsem klip ještě neviděl a opravdu tak na mne CD působí … CD jsem dal přes deset soustředěných poslechů.

Stone Stone | 7.4.2005 07:45

woland

XXX | Je to tak | 7.4.2005 07:43

Ze sis to jen poslechl (aspon ze dvakrat), podival se na klip a misto recenze popsal svy pocity a to evidentne bez hlubsich znalosti. Skoda ze Volanty neznas treba aspon z toho koncertu asi bys psal jinak. Kdyby sis aspon ty svoje pocity vymyslel a ne je jen vopsal z klipu. Pises jen klasicky fraze a klise cos nekde cetl a kery pasujou na 99% kapel a CD. Tvymi slovy "evidentne sis s tim nedal zadnou praci"

Viteq Viteq | 5.4.2005 17:40

Krysí Gott ...

Topra recka ... jinak nemám vlastní názor.